ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ

دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ

در این بخش دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات عالی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



دانش آموزان عزیز؛ مطالعه خط ها و متن کتاب درسی را جدی بگیرید. در درس زیست شناسی تکرار و خلاصه نویسی و همچنین ترسیم شکل ها به صورت ذهنی معجزه می کند. هر فصل کتاب را چندین دور زیر ذره بین بخوانید تا موفق شوید. سرکلاس به تدریس معلم زیست شناسی کامل و بادقت گوش کنید. معلم در درک و فهمیدن زیست شناسی به شما کمک قابل توجهی می کند و دید شما را نسبت به مطالب باز می کند تا مباحث کامل در ذهنتان جابیفتد. نکات تکمیل، ترکیبی و مهم را به زبان خودتان یادداشت برداری کنید. تست زدن و بررسی نمونه سوالات به تثبیت مطالب و تسلط شما بر مباحث کمک زیادی می کند.


برای دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ تشریحی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 182 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی تشریحی فصل 4 زیست شناسی دوازدهم (تنوع ژنتیکی) همراه با پاسخ(حجم فایل: 1205 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image