ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانلود رایگان مجموعه سوالات بسیار کامل ICDL همراه با جواب

دانلود رایگان مجموعه سوالات بسیار کامل ICDL همراه با جواب

در این بخش دانلود رایگان مجموعه سوالات بسیار کامل ICDL همراه با جواب ارائه شده است. با مطالعه این سوالات می توانید برای هر آزمونی مرتبط با ICDL آماده شوید. عکسی از جزوه و توضیحات بیشتر در ادامه قابل مشاهده است.



برای یادگیری بهتر و سریعتر اکسل از مدرسین تدریس خصوصی اکسل کمک بگیرید. گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر یا ICDL گواهینامه‌ای بین‌المللی برای کاربری و کار با کامپیوتر است که توسط بنیاد ای‌سی‌دی‌ال ارائه شده و دریافت آن به معنی رسیدن به درجه‌ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی‌های اصلی و مهارت‌های مقدماتی کار با رایانه را دارد. سرفصل های ICDL به صورت زیر می باشد:
فصل اول: مفاهیم کاربردی در فناوری اطلاعات(IT)


 فصل دوم : سیستم عامل ویندوز 7 و10


فصل سوم: اینترنت و روش های جستجو


فصل چهارم :مدیریت زمان Onenote


فصل پنجم: واژه پرداز word


فصل ششم: ارائه مطلب  Powerpoint


فصل هفتم : نشریه رومیزی Publisher


فصل هشتم : صفحه گسترده Excel


این نوشتار جهت کمک به روند آماده سازی کارآموزان و داوطلبین عزیزی که قصد شرکت در آزمون ICDL را دارند گردآوری شده است. در این مجموعه تمرکز بیشتر روی مباحث پایه ای کامپیوتر و کار با ویندوز و مبانی کار با اینترنت بوده و تقریباً تمامی سوالات حول این محور می باشند. در جمع آوری این سوالات سعی بر آن بوده که از گنجینه ارزشمند سوالات آزمونهای استاندارد ادوار گذشته سازمان فنی و حرفه ای استفاده شود که این امر کمک شایانی در رسیدن به هدف مهم از این نوشتار می نماید. ضمناً پاسخنامه نیز در انتهای سوالات قرار گرفته است.این مجموعه شامل 500 سوال است. اگر در این مباحث اشکال دارید از مدرسین تدریس خصوصی ICD کمک بگیرید. برای دانلود رایگان مجموعه سوالات بسیار کامل ICDL همراه با جواب بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


آمار بازدید: 387 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان مجموعه سوالات بسیار کامل ICDL همراه با جواب(حجم فایل: 1225 کیلو بایت)
ارسال شده توسط سپیده ذاکری (14سال سابقه تدریس موفق||مقدماتی تا پیشرفته||حضوری و آنلاین)(مشاهده پروفایل مدرس) آموزش Excel و Word مقدماتی تا پیشرفته|ICDL| آموزش کامپیوتر|ارتقاء شغلی| مصاحبه استخدامی| آموزش سازمانی برای هلدینگ‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ::داخل و خارج از ایران::
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image