ارتباط مستقیم با 30612 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی چهارم دبیرستان دانلود رایگان سوالات امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده فصل 3 زیست شناسی دوازدهم با پاسخ

دانلود رایگان سوالات امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده فصل 3 زیست شناسی دوازدهم با پاسخ

در این بخش دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده فصل سوم زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی ارائه شده است. عکسی از این نمونه سوالات و توضیحات بیشتر در ادامه قابل مشاهده می باشد.



دانش ­آموزان گرامی، اضطرار و اهمیت درس خواندن را درک کنند و جهت پیشرفت تحصیلی خودشان، در اولین فرصت پس از پایان هر جلسه تدریس، مطالب جزوه و کتاب درسی را مطالعه نموده و تست­ ها و نمونه سوالات را طبق برنامه مطالعاتی جواب دهند. همچنین پیش از شروع جلسه آینده نیز مباحث قبلی را مرور کنند. زیرا به صلاح خودشان است که با آمادگی سر جلسه بعدی حاضر شوند و هر زمان آمادگی برگزاری امتحان را داشته باشند. عکس دیگری از سوالات امتحانی زیست دوازدهم در ادامه قابل مشاهده است.



در این بخش دانلود رایگان و عام المنفعه نمونه ای از سوالات خیلی عالی امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده فصل سوم زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی ارائه شده است. دانش آموزان گرامی بدانند که به منظور آمادگی در سر جلسه امتحان، یکی از روش های کاربردی، مؤثر و مستقیم پس از تسلط بر متن و مطالب کتاب درسی، آشنایی با نمونه سوالات امتحانی شبیه سازی شده و یا سوالات امتحانی سال های گذشته می باشد. اگر در این مباحث و نحوه مطالعه زیست شناسی سوال دارید از مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. بررسی این نمونه سوألات و پاسخ تشریحی آن ها می تواند جهت آمادگی برای امتحان زیست نوبت اول دی ماه فصل سوم سال دوازدهم شما دانش آموزان عزیز که تأثیر مستقیم در نتیجه نهایی کنکور هم دارد، بسیار مفید و کمک کننده باشد. به دانش آموزان گرامی توصیه می شود نمونه سوالات را با پاسخ شریحی آن چند بار با دقت تمام و به صورت مبسوط بررسی و ریز به ریز آن را با متن کتاب درسی مقایسه و مطالعه نمایند.


برای دانلود رایگان نمونه ای از سوالات امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده فصل سوم زیست شناسی دوازدهم با پاسخ تشریحی که توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید:


آمار بازدید: 965 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان سوالات امتحانی مفهومی و شبیه سازی شده فصل 3 زیست شناسی دوازدهم با پاسخ(حجم فایل: 1280 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image