ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان کتاب زبان اصلی مکانیک تحلیلی شامل سوالات حل شده زبان انگلیسی

دانلود رایگان کتاب زبان اصلی مکانیک تحلیلی شامل سوالات حل شده زبان انگلیسی

در این بخش دانلود رایگان کتاب زبان اصلی مکانیک تحلیلی شامل سوالات حل شده زبان انگلیسی ارائه شده است. عکسی از جزوه در ادامه قابل مشاهده می باشد.



Solved Problems in Classical Mechanics در مکانیک تحلیلی، از اصول معروفی چون اصل حرکت نیوتنی، اصل حرکت دوآدامی، و اصل حرکت دینامیکی استفاده می‌شود. با استفاده از این اصول، می‌توان معادلات حاکم بر حرکت اجسام را به صورت دقیقتر و جامعتری نسبت به مکانیک کلاسیک بیان کرد. دو نظام معروف در مکانیک تحلیلی به نام‌های "مکانیک هامیلتونی" و "مکانیک لاگرانژی" معروف هستند. این دو رویکرد به جای استفاده از نیروها و مفاهیم نیوتنی، از مفاهیم انرژی و لاگرانژ استفاده می‌کنند و به توصیف سیستم‌ها در فضای حالت (فضایی که توسط مختصات و معیارهای مربوط به حالت مشخص می‌شود) می‌پردازند. برای دانلود رایگان کتاب زبان انصلی مکانیک تحلیلی شامل سوالات حل شده زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 147 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان کتاب زبان اصلی مکانیک تحلیلی شامل سوالات حل شده زبان انگلیسی(حجم فایل: 9920 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر محمد رضا سید حبشی دکتری فیزیک هسته ای دانشگاه امیرکبیر (تدریس آنلاین-حضوری)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس دروس ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه، فیزیک هسته ای، انجام پروژه های دانشجویی توسط فارغ التحصیل دکتری صنعتی امیرکبیر رتبه 7 کنکور تدریس کرج و تهران حضوری، آنلاین سراسر دنیا
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image