ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه کریستالوگرافی و بلور شناسی قسمت اول

دانلود رایگان جزوه کریستالوگرافی و بلور شناسی قسمت اول

در این بخش دانلود رایگان جزوه کریستالوگرافی و بلور شناسی قسمت اول ارائه شده است. توضیحات تکمیلی و عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



کریستالوگرافی یا بلورشناسی شاخه‌ای از علم و مهندسی مواد است که با نحوه چینش اتم‌ها و پیوند میان آن‌ها در جامدهای بلوری متناسب با ساختار هندسی اتم‌ها سر و کار دارد. کریستالوگرافی موضوعی پراهمیت است زیرا به واسطه آن می‌توان به خواص و ویژگی‌های مواد پی برد و با کمک علم بلورشناسی می‌توان مدل‌های ساختاری اتم را درک کرد. همچنین به کمک ساختار اتم‌ها بسیاری از خواص فیزیکی یا شیمیایی مواد قابل توجه است. در این مطلب برای اینکه یاد بگیرید منظور از کریستالوگرافی چیست مفاهیم پایه و اساسی در رابطه با آن توضیح داده شده است. برای دانلود رایگان جزوه کریستالوگرافی و بلور شناسی قسمت اول بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 111 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه کریستالوگرافی و بلور شناسی قسمت اول(حجم فایل: 1433 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر محمد رضا سید حبشی دکتری فیزیک هسته ای دانشگاه امیرکبیر (تدریس آنلاین-حضوری)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس دروس ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه، فیزیک هسته ای، انجام پروژه های دانشجویی توسط فارغ التحصیل دکتری صنعتی امیرکبیر رتبه 7 کنکور تدریس کرج و تهران حضوری، آنلاین سراسر دنیا
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image