ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی سوم دبیرستان دانلود رایگان آزمون گفتار 2 فصل 1 زیست یازدهم (دستگاه عصبی) جهت کنکور با جواب تشریحی

دانلود رایگان آزمون گفتار 2 فصل 1 زیست یازدهم (دستگاه عصبی) جهت کنکور با جواب تشریحی

در این بخش دانلود رایگان آزمون گفتار 2 فصل 1 زیست یازدهم (دستگاه عصبی) جهت کنکور با جواب تشریحی ارائه شده است. توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مطالعه می باشد.


نکته1: نخاع درون ستون مهره¬ها از بصل¬النخاع تا دومین مهره¬ی کمر امتداد دارد، یعنی در تمام طول ستون مهره¬ها نخاع وجود ندارد، چون بعد از کمر در داخل ستون مهره¬ها، نخاع نداریم.


نکته2: در برش عرضی نخاع، وسط آن خاکستری است که شامل جسم سلولی نورون¬ها و تعداد نورون رابط است و بخش سفید حاوی آکسون و دندریت نورون¬هاست که بخش خاکستری را در بر گرفته است.


نکته3: نخاع مغز را به دستگاه عصبی محیطی متصل می¬کند و مسیر عبور پیام¬های حسی از اندام¬های بدن به مغز و برعکس ارسال پیام¬ها از مغز به اندام‌هاست. علاوه بر این، نخاع مرکز برخی انعکاس¬های بدن است. همانطور که می¬دانید انعکاس پاسخ ناگهانی و غیرارادی ماهیچه¬ها در پاسخ به محرک‌هاست.


برای دانلود رایگان آزمون گفتار 2 فصل 1 زیست یازدهم (دستگاه عصبی) جهت کنکور با جواب تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید.***


آمار بازدید: 211 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان آزمون گفتار 2 فصل 1 زیست یازدهم (دستگاه عصبی) جهت کنکور با جواب تشریحی(حجم فایل: 6122 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image