ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود خلاصه جزوه آموزش زیست شناسی به زبان انگلیسی - عملكرد مويرگ

دانلود خلاصه جزوه آموزش زیست شناسی به زبان انگلیسی - عملكرد مويرگ

در این بخش دانلود خلاصه جزوه آموزش زیست شناسی به زبان انگلیسی - عملكرد مويرگ ارائه شده است. در ادامه عکسی از جزوه و توضیحات بیشتر در رابطه با محتوای جزوه ارائه شده است.



مويرگها بخشي از دستگاه گردش مواد هستند كه تبادل مواد خون را برعهده دارند. در محل مويرگها اكسيژن و مواد غذايي از خون خارج شده و به سمت سلولها ميروند و كربن دي اكسيد و مواد زائد حاصل از متابوليسم نيز از سلول خارج شده و وارد جريان خون مويرگي مي شوند. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین معلم های تدریس خصوصی زیست شناسی کمک بگیرید. مویرگ‌ها خون را بین یاخته‌ها توزیع می‌کنند؛ یعنی غذا و اکسیژن را به یاخته‌ها می‌دهند و در عوض مواد زائد و دی‌اکسید کربن را از آنها می‌گیرند. عبارت های کلیدی: مویرگ، عملکرد مویرگ - Blood pressure, Interstitial fluid, Osmotic pressure, Capillary Function, precapillary sphincters. برای دانلود خلاصه جزوه آموزش زیست شناسی به زبان انگلیسی - عملكرد مويرگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 319 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود خلاصه جزوه آموزش زیست شناسی به زبان انگلیسی - عملكرد مويرگ(حجم فایل: 465 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر فاطمه حجتی، دانشگاه بيلور، هيوستون/تگزاس، مدرس آيمت پزشكي دانشگاه تهران(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و شیمی متوسطه دوم، کنکور، المپیاد، آزمونهای بين المللي TOLC ،IGCSE ،SAT،MCAT ,PCAT ،BMAT ،IMAT،...،دوره های pre-medical و Medical، تدريس آناتومي و فيزيولوژي پزشكي. ارائه جزوه تضميني.
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image