ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود جزوه زبان اصلی بسیار مفید و جذاب زیست شناسی با عنوان فتوسنتز

دانلود جزوه زبان اصلی بسیار مفید و جذاب زیست شناسی با عنوان فتوسنتز

در این بخش دانلود جزوه زبان اصلی بسیار مفید و جذاب زیست شناسی با عنوان فتوسنتز ارائه شده است. توضیحات تکمیلی و عکسی از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



همانطور که در صفحه فتوسنتز سایت ویکی پدیا ذکر شده است، فتوسنتز فرایندی زیست‌شیمیایی است که در آن، انرژی نورانی خورشید توسط گیاهان و برخی از باکتری‌ها به انرژی شیمیایی ذخیره‌شده در مواد غذایی آن‌ها تبدیل می‌شود. کمابیش همهٔ جانداران روی زمین به آن وابسته‌اند. در عمل فتوسنتز، اندام‌هایی مانند برگ که دارای سبزینه هستند، کربن دی‌اکسید، آب و نور را جذب کرده و به کلروپلاست می‌رسانند. طی واکنش‌هایی که درون کلروپلاست انجام می‌گیرد، این مواد به اکسیژن و کربوهیدرات‌ها تبدیل می‌شوند. همهٔ اکسیژن کنونی موجود بر روی زمین، فراوردهٔ فتوسنتز است. اگر در این مباحث اشکال دارید با یک معلم زیست شناسی خوب و مجرب کلاس های خصوصی را هماهنگ نمائید.


فرايند فتوسنتز عكس فرايند تنفس سلولي است كه در آن گياهان سبز با جذب انرژي نور خورشيد، كربن دي اكسيد و آب، قند سه كربنه مي سازند. در اين فرايند اكسيژن نيز توليد مي شود. فرايند فتوسنتز به عنوان مهمترين واكنش متابوليكي شناخته شده است. عبارت های کلیدی: فتوسنتز، Photosynthesis, chlorophyll, chloroplast, thylakoids, NADP, ATP, photosystem, RuBP, Calvin cycle - برای دانلود جزوه زبان اصلی بسیار مفید و جذاب زیست شناسی با عنوان فتوسنتز بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 195 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه زبان اصلی بسیار مفید و جذاب زیست شناسی با عنوان فتوسنتز(حجم فایل: 849 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر فاطمه حجتی، دانشگاه بيلور، هيوستون/تگزاس، مدرس آيمت پزشكي دانشگاه تهران(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و شیمی متوسطه دوم، کنکور، المپیاد، آزمونهای بين المللي TOLC ،IGCSE ،SAT،MCAT ,PCAT ،BMAT ،IMAT،...،دوره های pre-medical و Medical، تدريس آناتومي و فيزيولوژي پزشكي. ارائه جزوه تضميني.
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image