ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود کنکور دانلود تست کنکور تجربی دانلود رایگان آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی.

دانلود رایگان آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی.

در این بخش دانلود رایگان نمونه تست های آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی توسط دکتر علیرضا مشرفی ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید بوده و با مطالعه آن می توانید نکات زیادی را یاد بگیرید.


عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای دانلود رایگان تست آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید. استفاده از این جزوات که توسط بهترین مدرسین زیست شناسی کنکور و متوسطه در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است برای یادگیری بهتر درس و کسب درصد بالا در زیست کنکور بسیار مفید است. در همین سایت ایران مدرس جزوه های بسیار خوب دیگر و همچنین اساتید بسیار خوبی که در زمینه زیست شناسی و تدریس زیست فعال هستند حضور دارند.


آمار بازدید: 813 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان آزمون گفتار 1 فصل 6 زیست دوازدهم (فتوسنتز) جهت آمادگی کنکور با پاسخ تشریحی.(حجم فایل: 4267 کیلو بایت)
ارسال شده توسط 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image