ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه عالی زیست شناسی دهم - واکوئل

دانلود رایگان جزوه عالی زیست شناسی دهم - واکوئل

در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی زیست شناسی دهم - واکوئل ارائه شده است. در این جزوه توضیحات بسیار خوب و مفیدی در رابطه با مبحث واکوئل از زیست دهم ارائه شده است.


آشنایی دقیق با اندامک های سلولی شما را به درک بهتر مفاهیم زیست شناسی هدایت می کند. واکوئل از اندامک های بسیار مهم سلولهای گیاهی و جانوری است. شما در این اسلایدها با جزئیات بیشتری از واکوئل و نقش حیاتی آن در سلول آشنا می شوید که می تواند شما را در پاسخگویی به سوالات مفهومی و تستی کمک نماید. عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است. واکوئول یا کُریچه از اندامک‌های درون یاخته موجودات زنده است. کریچه‌ها در درون برخی یاخته‌های یوکاریوتی و اغلب یاخته‌های گیاهی وجود دارند.



برای دانلود رایگان جزوه عالی زیست شناسی دهم - واکوئل که توسط یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زیست دهم ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 365 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی زیست شناسی دهم - واکوئل(حجم فایل: 448 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر مهدی خوبدل (مدرس برتر زیست شناسی با 18 سال سابقه تدریس)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی، تضمینی و مفهومی*زیست شناسی* دبیرستان و کنکور، تیزهوشان و المپیاد در تهران و آنلاین در کل کشور و خارج- دوره فشرده با تضمین قبولی ویژه امتحان نهای زیست شناسی دهم
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image