ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان دانلود رایگان جزوه عالی ادبیات فارسی پایه دهم - جمع بندی فارسی دهم با 50 سؤال

دانلود رایگان جزوه عالی ادبیات فارسی پایه دهم - جمع بندی فارسی دهم با 50 سؤال

دانلود رایگان جزوه عالی ادبیات فارسی پایه دهم - جمع بندی فارسی دهم با 50 سؤال در این بخش ارائه شده است. این جزوه بسیار مفید می باشد و برای یادگیری فارسی دهم پیشنهاد می شود آن را مطالعه نمائید. عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



با یک روش دو منظوره، یعنی هم دورۀ کامل فارسی دهم و هم آشنایی با سؤالات زیاد در سه قلمرو زبانی ، ادبی و فکری که دانش آموز اگر این سؤالات را جواب بدهد، هم هر سؤالی را در امتحان بیاد، از پا در می آورد چون هر تیپ سؤال که طراح بخواهد بدهد، در این جزوه هست و هم کل مطالب مهم و سوال خیز کتاب در این سؤالات جمع شده است. بنده با دانش آموزانم برای آماده سازی امتحان فقط این سؤالات را با هم کار می کنیم و نمره کم تر از 18 نمی آورد. هر سه پایه چنین شیوۀ شخصی خودم را دارم. یادآوری می شود این جزوه و سوالات فقط برای دانش آموزان طرح شده و اگر کسی بخواهد از آن کپی یا رونویسی کند تا با دانش آموزان کار کند، رضایت ندارم. برای دانلود رایگان جزوه عالی ادبیات فارسی پایه دهم - جمع بندی فارسی دهم با 50 سؤال که توسط یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی ادبیات فارسی ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 557 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی ادبیات فارسی پایه دهم - جمع بندی فارسی دهم با 50 سؤال(حجم فایل: 398 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر علی آبان(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ادبیات عمومی و تخصصی متوسطه دوم
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image