ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان جزوه مفید با عنوان اسپکتروفتومتر فرابنفش - مرئی و فتومتر شعله ای

دانلود رایگان جزوه مفید با عنوان اسپکتروفتومتر فرابنفش - مرئی و فتومتر شعله ای

در این بخش دانلود رایگان جزوه مفید با عنوان اسپکتروفتومتر فرابنفش - مرئی و فتومتر شعله ای ارائه شده است. در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با جزوه قابل مشاهده است.


این جزوه در مورد اسپکتروفتومتر uv-vis،اجزا سازندش قوانین و کاربرد های این دستگاه در علم بیولوژی و همچنین مختصری در مورد فتومتر شعله بیان شده است. اسپکتروفتومتر فرابنفش-مرئی براساس قانون بیر لامبرت عمل میکند. هر چه غلظت مواد بیشتر باشد نور بیشتری توسط ماده جذب می شود و نور کمتری از مواد عبور میکند و رابطه عکس بین غلظت مواد و نور عبور یافته می باشد. همچنین هر چقدر طول مسافت عبور نور بیشتر باشد نور بیشتری جذب می شود و نور کمتری عبور میکند.


بيشتر اشياء توسط برخورد نور و انعكاس بخشي از نور به چشم، ديده ميشوند. انعكاس و يا عبور نور از شيء علاوه بر شكل و رنگ، ميتواند اطلاعات ديگري از قبيل ساختارهاي اتمي و مولكولي (كه حاصل برهم كنش متقابل نور با ماده هستند) در اختيار فرد قرار دهد.
طيف سنجي، مطالعه اثر متقابل پرتوي الكترومغناطيس با ماده است. دستگاه اسپكتروفتومتر يكي از دستگاه هاي مورد استفاده در روش طيف سنجي يا اسپكتروفتومتري مي باشد. عکسی از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



برای دانلود رایگان جزوه مفید با عنوان اسپکتروفتومتر فرابنفش - مرئی و فتومتر شعله ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 525 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه مفید با عنوان اسپکتروفتومتر فرابنفش - مرئی و فتومتر شعله ای(حجم فایل: 1716 کیلو بایت)
ارسال شده توسط محبوبه یوسفی(رتبه ۱ کنکور دکتری)، (۱۲ سال ‌سابقه تدریس در دانشگاه و بصورت خصوصی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی کلیه دروس بیوشیمی بصورت تفهیمی و آسان در داخل و‌ خارج کشور
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image