ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار کتیا catia

دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار کتیا catia

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار کتیا catia ارائه شده است. در ادامه در رابطه با محتویات و سرفصل های جزوه آموزش کتیا توضیحاتی ارائه شده است.


شامل مباحث: 1-محیط Sketcher 2-محیط Part 3-محیط Assembly 4-محیط Drawing نرم افزار کتیا به عنوان یک نرم افزار قوی برای طراحی، تحلیل و ساخت به کمک کامپیوتر که توسط شرکت داسو سیستم در سال 1981 طراحی و با همکاری شرکت IBM به بازار عرضه شد . سازمان های هوافضا، هواپیما سازی، کشتی سازی، شرکت های بزرگ خودرو سازی و ... به عنوان یک مهندس مکانیک با هر گرایشی ابتدا باید بر یک نرم افزار مدلسازی و نقشه کشی مسلط باشیم. پرواضح است که حتی اگر به طور روزمره هم با نقشه های صنعتی سر و کار نداشته باشیم اما حتماً در آینده کاری مان با این نقشه ها برخورد خواهیم کرد. پس توانمندی نقشه خوانی، نقشه کشی و مدلسازی برای یک مهندس مکانیک امری ضروری است. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار کتیا catia که توسط یکی از بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کتیا catia ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


آمار بازدید: 314 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار کتیا catia(حجم فایل: 454 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مهندس رضا رئیسی (10سال سابقه طراحی و مهندسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس نرم افزارهای طراحی و کتب درسی طراحی و نقشه کشی صنعتی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image