ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار سالیدورک

دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار سالیدورک

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار سالیدورک ارائه شده است. در ادامه در رابطه با مطالب ارائه شده در جزوه خلاصه شده solidworks توضیحاتی ارائه می گردد.


شامل مباحث: 1-محیط Part 1-1 سربرگ Sketh 1-2 سربرگ Features 2-محیط Assembly 3-محیط Drawing نرم افزار سالیدورک یک نرم افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می شود و توسط شرکت فرانسوی "داسو سیستم" ساخته شده و همچنان توسعه داده میشود. در حال حاضر نرم افزار سالیدورک توسط ۱٫۳ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در حال استفاده است. این نرم افزار دارای سه محیط به نامهای پارت (Part ) اسمبلی (Assembly ) دراوینگ (Drawing )می باشد. محیط اول برای رسم قطعه بوده، در محیط دوم قطعات یک مکانیسم بر روی هم سوار شده و در محیط آخر از آنها نقشه مهندسی (معمولا برای نسخه چاپی) تهیه می شود. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار سالیدورک که توسط یکی از بهترین معلم های تدریس خصوصی سالیدورک ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 602 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش نرم افزار سالیدورک(حجم فایل: 775 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مهندس رضا رئیسی (10سال سابقه طراحی و مهندسی)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس نرم افزارهای طراحی و کتب درسی طراحی و نقشه کشی صنعتی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image