ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - It is said that و Have something done

دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - It is said that و Have something done

در این بخش دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - It is said that و Have something done ارائه شده است. در این جزوه مفید مطالب بسیار کاربردی و پراستفاده را می توانید مشاهده نمائید.


خلاصه ای از مطالب ارائه شده در جزوه: اگر بخواهیم در رابطه با فرد یا چیزی حرف بزنیم و بگوئیم مردم در رابطه با آن شخص یا چیز چه نظری دارند از ساختار It is said that یا He is said to استفاده می کنیم. البته به شکل های دیگری هم می توان از این ساختار استفاده نمود که در جزوه توضیح داده شده است. مطالب دیگری که در این جزوه خلاصه آموزش قواعد زبان انگلیسی مورد بررسی قرار گرفته ساختار (be) supposed to است. این ساختار هم بسیار پرکاربرد است و در زبان انگلیسی بسیار زیاد استفاده می شود. وقتی می خواهید بگوئید انتظار مشخصی از کسی می رود یا کسی اجازه دارد یا ندارد که کاری را انجام دهد از (be) supposed to … استفاده می کنید. در جزوه مثال های زیادی ارائه شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. در بخش بعدی این خلاصه جزوه ساختار Have something done مورد بررسی قرار گرفته است. وقتی از این ساختار استفاده می کنید که می خواهید بگوئید کاری را داده اید که شخص دیگری انجام دهد. توضیحات بیشتر و مثال های متعدد از این ساختار هم در جزوه آمده است. برای دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - It is said that و Have something done بر روی لینک زیر کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 1088 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان خلاصه جزوه بسیار مفید آموزش گرامر زبان انگلیسی - It is said that و Have something done(حجم فایل: 1112 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image