ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود رایگان سوال امتحانی درس مواد مرکب یا کامپوزیت ها مهندسی مکانیک کارشناسی ارشد

دانلود رایگان سوال امتحانی درس مواد مرکب یا کامپوزیت ها مهندسی مکانیک کارشناسی ارشد

در این بخش دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی درس مواد مرکب یا کامپوزیت ها رشته مهندسی مکانیک مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده است. در این فایل از مباحث تنش و کرنش در کامپوزیت ها، خیز در ورق های کامپوزیتی، معیارهای طراحی و ... سوال امتحانی مطرح شده است.


در ادامه صورت سوال، سوال های امتحانی شماره 1 و 2 را می توانید مشاهده کنید. اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید کامپوزیت و یا معلم های خصوصی مهندسی مکانیک حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. در ادامه صورت سوال ها را می توانید ببینید اما شکل های مرتبط با سوالات در فایل pdf ارائه شده است.


سوال شماره 1- در شکل مقابل یک چند لایه متقارن داده شده است. ابتدا ماتریس های A، B و D را بدست بیاورید. همانطور که می دانید این ماتریس ها برای چند لایه ها و یا لمینت ها بسیار مهم هستند. در ادامه کرنش و انحنای صفحه میانی را محاسبه نمائید. سپس، تنش در نقاط A و B را بدست آورده و با هم مقایسه نمائید. نیروی اعمالی به صورت Nx = 900 نیوتون بر متر است. جنس چندلایه از گرافیت اپوکسی می باشد.


سوال شماره 2- در شکل مقابل ورق نشان داده شده تحت بار فشاری قرار داشته و تکیه گاههای ساده دارد. جنس آن هم گرافیت اپوکسی است. لایه چینی ورق در شکل داده شده است. با دو روش (روش ورق های دراز و باریک و روش کلی) حداکثر مقدار خیز و حداکثر گشتاور خمشی را بدست آورید. ضخامت هر لایه را یک و نیم میلی متر در نظر بگیرید. بررسی کنید آیا از روش ورق های دراز و باریک برای حل این سوال می توان استفاده کرد؟ نتایج دو روش را با هم مقایسه کنید و بگوئید که کدام روش دقیق تر است و روش دیگر چند درصد خطا دارد؟ بار اعمالی برابر 3000 نیوتن بر مترمربع است.


برای دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی درس مواد مرکب یا کامپوزیت ها رشته مهندسی مکانیک مقطع کارشناسی ارشد بر روی لینک زیر کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس مقالات و مطالب آموزشی بیشتری مرتبط با کامپوزیت ها ارائه شده است. کامپوزیت ها کاربردهای زیادی دارد که از آن جمله می توان به وصله های تعمیراتی کامپوزیتی، کاربرد در صنایع هوافضا، پزشکی و .... اشاره نمود.



آمار بازدید: 447 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان سوال امتحانی درس مواد مرکب یا کامپوزیت ها مهندسی مکانیک کارشناسی ارشد(حجم فایل: 421 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image