ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان بخشی از جزوه نرم افزار اسکچاپ SketchUp

دانلود رایگان بخشی از جزوه نرم افزار اسکچاپ SketchUp

در این فایل بخش بسیار کوچکی از جزوه نرم افزار اسکچاپ را قرار داده ام. این جزوه حاصل تلاش بی وقفه و مجاهدتهای من در زمینه گردآوری جامع آن، از طریق اساتید خارجی ، طی سالیان متمادی بوده است. این جزوه را در اختیار آن دسته از داوطلبان کلاسهای خصوصی اسکچاپم قرار خواهم داد.


اسکچ آپ (به انگلیسی: SketchUp) از نرم‌افزارهای بسیار ساده و کار آمد سه بعدی‌سازی به خصوص در حوزه معماری می‌باشد. این نرم‌افزار برای مهندسی راه و ساختمان، مهندسی مکانیک، و همچنین طراحی بازی‌های رایانه‌ای کاربرد دارد. مدل‌های این برنامه کلاً از اتصال خطوط به یکدیگر به عنوان لبه‌های مدل ایجاد می‌شوند. در صورت پیوستن تعداد سه لبه یا بیشتر به یکدیگر یک صفحه یا plan ایجاد می‌شود و به‌طور خودکار وجه مدل به وجود می‌آید. لبه‌های مورد نظر و نیز وجه ایجاد شده باعث ایجاد مدل سه بعدی می‌شوند. برای دانلود رایگان این خلاصه جزوه اسکچاپ که توسط یکی از بهترین معلم های خصوصی اسکچاپ ارائه شده است، بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 453 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان بخشی از جزوه نرم افزار اسکچاپ SketchUp(حجم فایل: 469 کیلو بایت)
ارسال شده توسط احسان مرادی (15 سال سابقه تدریس موفق)(مشاهده پروفایل مدرس) آموزش و تدریس اسکچاپ، فتوشاپ، لومیون، اتوکد، پاورپوینت، مایا، اسکیس و راندو و کروکی، انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی رشته معماری، ساخت انیمیشن و ... بصورت کاملا" حرفه ای و تخصصی از صفر تا صد
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image