ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی راهنمایی و ابتدایی دانلود رایگان تستهای تیزهوشان سال هشتم - ریاضی پایه 8

دانلود رایگان تستهای تیزهوشان سال هشتم - ریاضی پایه 8

در این بخش دانلود رایگان تستهای تیزهوشان سال هشتم - ریاضی پایه 8 ارائه شده است. برای تست های ارائه شده در این جزوه می توانید پاسخ تشریحی را هم مشاهده نمائید.


جزوه بسیار عالی تستهای تیزهوشان سال هشتم و دستنویس رنگی از نمونه کارهای تدریس موفق استاد شاسواری میباشد که نشان از کیفیت بالای تدریس ایشان بعنوان استاد دانشگاه و در زمره اساتید برند تهران میباشند که در تدریس بصورت حضوری و آنلاین در سایتهای معتبر و رسمی با کیفیت بی نظیر برگزار میشود که نشان دهنده چگونگی ثبت و دریافت جزوه در کلاسهای خصوصی و آنلاین آقای شاسواری (یکی از بهترین معلم های ریاضی تهران و کل ایران)، با بیش از 20 سال سابقه تدریس موفق بصورت حضوری و تضمینی در آموزشگاه ها و قریب 5000 ساعت آموزش آنلاین در دو سال اخیر می باشد. برای دانلود رایگان تستهای تیزهوشان سال هشتم - ریاضی پایه 8 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 421 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان تستهای تیزهوشان سال هشتم - ریاضی پایه 8(حجم فایل: 831 کیلو بایت)
ارسال شده توسط حسین شاسواری (استاد دانشگـاه با 20 سال سابقه)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک دبیرستان ((متوسطه اول - دوم)) و دانشگاه بصورت حضوری در تهران و آنلاین درکل ایران و سراسر جهان به انگلیسی توسط ***استاد دانشگـاه***
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image