ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود دانلود پروژه دانشجویی دانلود سرفصل های آموزش زبان برنامه نویسی IDL

دانلود سرفصل های آموزش زبان برنامه نویسی IDL

زبان برنامه نویسی IDL از جمله مهمترین و برترین زبان هایی است که با آن می توان در خصوص پردازش و تهیه خروجی دلخواه و هدمند از تصاویر ماهواره ای بهره جست و کار کرد. با این زبان شما قادر به کدنویسی و اجرای انواع مدل های ریاضیاتی و تهیه خروجی مناسب از تصاویر ماهواره ای و رستری می باشید.
زبان برنامه نویسی IDL مخفف Interactive Data Language است که بیانگر یک زبان برنامه نویسی ساده در زمینه تعامل با داده­ های رقومی و دیجیتالی از جمله تصاویر است. که همزمان می­تواند یک محیط تعاملی برای کار با داده­ ها و همچنین یک زبان برنامه نویسی را فراهم آورد. از این زبان برنامه نویسی در بسیاری از علوم و پردازش­ های مهندسی و تحلیل های عددی و بر روی تصاویر دیجیتالی استفاده می شود. این زبان برنامه نویسی شکل یافته از چندبن زبان برنامه نویسی قدرتمند مانند C,BASIC,و APL است که به شکلی متفاوت در این زبان گرد هم آمده ­اند.
زبان های برنامه نویسی کامپایل شده مانند Cو همچنین FORTRAN نسیت به زبان های تعاملی و تفسیر شده از مزیت هایی برخوردار هستند. به عنوان مثال کامپایلرها می توانند object code ها را به گونه ای سازماندهی کنند که در زمان کوتاهی اجرا شوند. که از این فرایند به عنوان بهینه سازی یاد می شود. در نتیجه زبان های کامپایل شده می توانند در مدت زمان کوتاه تری و بصورت سریع تر از برنامه های تعاملی و تفسیر شده برنامه ها را اجرا و پیاده سازی نمایند. مدل ها کامپیوتری عظیم که نیازمند محاسبات بسیار زیاد و سنگینی در این رابطه هستند معمولا در زبان های برنامه نویسی C و FORTRAN نوشته می شوند. بسیاری از سیستم های کاپیوتری نوین امروزه از چندین پردازنده یا CPU برخوردار هستند. برای برخی از عملگرها، IDL میتواند از چند CPU استفاده نمایند.
تمامی پروژه های سنجش از دور در محیط نرم افزار ENVI بزبان IDL پذیرفته می شود. الگوریتم یعنی انجام مرحله به مرحله هر کار... می توان گفت که مهمترین و اساسی ترین قسمت یک برنامه،الگوریتم نویسی آن است. برنامه نویسان موفق در ابتدا الگوریتم نویسان خوبی بوده اند. در نوشتن الگوریتم ها از یک سری نمادها و اشکال هندسی استفاده می شود تا مفاهیم آن برای همگان به آسانی بیان گردد.
برای دانلود سرفصل های آموزش زبان برنامه نویسی IDL بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 487 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود سرفصل های آموزش زبان برنامه نویسی IDL(حجم فایل: 2939 کیلو بایت)
ارسال شده توسط هادی تاجی(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس و انجام پروژه و کدنویسی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image