ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه عالی و بسیار کامل ریاضی دهم تجربی مخصوص داوطلبان کنکور

دانلود رایگان جزوه عالی و بسیار کامل ریاضی دهم تجربی مخصوص داوطلبان کنکور


در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی ریاضی دهم تجربی مخصوص داوطلبان کنکور و شرکت کنندگان در آزمون های آزمایشی ارائه شده است. اگر در جستجوی جزوه ی ریاضی دهم سطح دشوار برای داوطلبان رتبه ی زیر 1000 مناطق هستید، این جزوه عالی را از دست ندهید.


جزوه حاضر منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی است و توسط مهندس میعاد دارستانی دبیر رسمی آموزش و پرورش جوانرود تهیه شده است. توی این جزوه مباحث رو به چند سطح بیان کردیم. اول در سطح سوالات امتحانی کلاسی تالیفی. دوم نمونه سوال های امتحانی پایانی مدارس برتر کشور و سوم در سطح سوالات کنکور سراسری. تمامی نکاتی که ممکنه برای یک فصل مطرح بشه رو به صورت کامل در جزوه بیان کرده ایم. این جزوه توسط یکی از بهترین معلم های ریاضی دهم تهیه شده است. از مباحث ارائه شده در این جزوه ریاضی پایه دهم می توان به بازه (فاصله)، تمرینات متعدد از این مبحث، اشتراک و اجتماع مجموعه، سوالات امتحان نهایی، دنباله و .... اشاره نمود. برای دانلود جزوه بسیار مفید ریاضی دهم بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 16409 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی و بسیار کامل ریاضی دهم تجربی مخصوص داوطلبان کنکور(حجم فایل: 6847 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image