ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - آموزش قیدهای حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی با مثال

جزوه خلاصه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - آموزش قیدهای حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی با مثال

در این جزوه آموزشی خلاصه شده برای یادگیری قواعد زبان انگلیسی انواع قید های حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی با مثال های متعدد مورد بررسی قرار گرفته است. اگر می خواهید قید حالت و اسم مصدر را به خوبی یاد بگیرید این جزوه خلاصه شده را با کلیک بر روی لینکی که در پایین قرار دارد دانلود نمائید.

اگر در زمینه یادگیری قواعد و گرامر زبان انگلیسی اشکال دارید از اساتید زبان انگلیسی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. برای دانلود جزوه خلاصه شده بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک نمائید.

توضیحاتی در رابطه با جزوه آموزش قیدهای حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی با مثال: از صفت برای توصیف اسم و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد آن استفاده می شود. اما در صورتی که بخواهید در مورد فعل جمله اطلاعات بیشتری ارائه کنید و مثلا بگویید فعل به چه صورتی انجام شده است، یا در چه زمان و مکانی انجام شده است، باید از قیدها استفاده کنید. در ادامه نحوه درست کردن قید حالت در این جزوه توضیح داده شده است. در مواردی قیدهای حالت بی قاعده هستند که باید به خاطر سپرده شوند. به عنوان مثال قید حالت متناظر با Good همان well است. این موارد باید به خاطر سپرده شوند. موارد بیشتر در جزوه توضیح داده شده است. صفات غلط انداز: در زبان انگلیسی یک تعداد صفت داریم که ظاهرشان شبیه قید است، اما در واقع صفت هستند. تعدادی از این موارد هم در جزوه توضیح داده شده است. در بخش بعدی جزوه اسم مصدر در زبان انگلیسی و قواعد مرتبط با آن ارائه شده است. می دانیم که اسم ها در جمله می توانند در جایگاه نهاد، مفعول یا مفعول حرف اضافه (متمم ) ظاهر شوند. بنابراین منعی وجود ندارد که اسم های مصدر نیز همین نقش ها را در جمله ایفا کنند. در نهایت، فعل های عبارتی یا دو کلمه ای مورد بررسی قرار گرفته است. در زبان انگلیسی گاهی با اضافه کردن کلماتی به یک فعل اصلی، معنا و کاربرد جدیدی به دست می آید و با این کار به نوعی به خزانه ی واژه گانی انگلیسی افزوده می شود. این موارد هم با مثال در جزوه بررسی شده است. برای دانلود رایگان این جزوه مفید و مختصر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1585 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - آموزش قیدهای حالت و اسم مصدر در زبان انگلیسی با مثال(حجم فایل: 995 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image