ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه آموزش گرامر زبان - زمان گذشته ساده (فعل های بی قاعده) و ضمیرهای مفعولی

جزوه آموزش گرامر زبان - زمان گذشته ساده (فعل های بی قاعده) و ضمیرهای مفعولی

جزوه آموزش گرامر زبان - زمان گذشته ساده (فعل های بی قاعده) و ضمیرهای مفعولی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر زبان - زمان گذشته ساده (فعل های بی قاعده) و ضمیرهای مفعولی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

گذشته ساده: عملی است که در گذشته در یک زمان مشخص انجام شده و تمام شده است. بسیاری از افعال در زبان انگلیسی برای اینکه در زمان گذشته ساده استفاده شوند ed نمی گیرند و بلکه شکل کلی آنها تغییر می کند. مثلا فعل go به صورت went درخواهد آمد. لیست این فعل ها در انتهای کتاب درسی آمده است. نحوه سوالی کردن و منفی کردن جملات در گذشته ساده هم در این جزوه توضیح داده شده است. در رابطه با ضمیرهای مفعولی هم در این جزوه توضیح داده شده است. ضمیرهای فاعلی در جملات خبری اول جمله و قبل از فعل می آیند و ضمیرهای مفعولی در جملات بعد از فعل می آیند. شکل فعل های بی قاعده در زمان گذشته از قاعده خاصی پیروی نمی کند و باید آنها را حفظ کرد. شکل برخی از فعل ها در زمان حال و گذشته یکی است. برای کسب اطلاعات بیشتر جزوه را دانلود نمائید. در جزوه مثالهایی هم ارائه شده است.

اگر در زمینه آموزش و یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2444 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش گرامر زبان - زمان گذشته ساده (فعل های بی قاعده) و ضمیرهای مفعولی(حجم فایل: 1000 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
گچی شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

دمتون گرم جزوه خوبی بود