ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزشی زیست شناسی مبحث تولید مثل در جانوران

دانلود رایگان جزوه آموزشی زیست شناسی مبحث تولید مثل در جانوران

دانلود رایگان جزوه آموزشی زیست شناسی مبحث تولید مثل در جانوران در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزشی زیست شناسی مبحث تولید مثل در جانوران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخشی از جزوه: اسامی تولید مثل جنسی در همه ی جانوران مشابه است. معمولا  از لقاح یاخته های نر و ماده، یاخته ی تخم تولید می شود ولی در چگونگی انجام مراحل آن و حفاظت و تغذیه ی جدید تفاوت هایی وجود دارد. نحوه لقاح: لقاح خارجی: در آبزیان مثل بی مهرگان آبزی و در مهره داران مثل ماهی ها و دوزیستان لقاح خارجی صورت می گیرد. در این روش برای احتمال برخورد گامت ها و انجام لقاح لازم است والدین گامت های زیادی را هم زمان در آب وارد کنند. برای هم زمان شدن ورود گامت ها به آب عوامل متعددی دخالت دارند مانند، دمای محیط، طول روز، آزاد کردن مواد شیمیایی توسط والد نر یا ماده یا بروز بعضی رفتارها مثل رقص عروسی در ماهی ها.

برای مشاهده لیست مدرسین زیست شناسی کنکور و متوسطه بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.د.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1213 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزشی زیست شناسی مبحث تولید مثل در جانوران(حجم فایل: 527 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image