ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس کتاب کتاب تک جلدی قانون یار جرزای عمومی

کتاب تک جلدی قانون یار جرزای عمومی

کتاب تک جلدی قانون یار جرزای عمومی
مولف: دکتر بهنام اسدی انتشارات: قانون یار معرفی شده توسط: دکتر بهنام اسدی

در این کتاب مواد قانون مجازات اسلامی مصوب 92 با نظم و ترتیب به طور کامل و دقیق مورد تفسیر، تشریح و تدریس قرار گرفته اند و تمامی نکات آزمونی و تله های تستی ادوار پیشین برای داوطلبان آزمون های حقوقی به نظم کشیده شده اند .فلذا با این اوصاف می توان با اطمینان کامل ادعا داشت که هر داوطلبی برای آماده سازی در هر آزمونی (اعم از آزمون وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد، دکتری و ....) صرفاً با مطالعه همین کتاب کامل، هیچ نیازی به تهیه، مطالعه و استفاده دیگر کتب ندارد و فقط کافیست چندین بار تمامی نکات، تله های تستی و توضیحات این اثر علمی را مطالعه کرده و به حافظه بسپارد.

ضمناً DVD تدریس ماده به ماده این کتاب به صورت کاملاً رایگان به همراه کتاب به خریدار عرضه می گردد تا بدین واسطه نیاز داوطلبان و حقوقدانان از مراجعه به کلاس های حضوری و اتلاف وقت و هزینه، جلوگیری شود و نهایتاً راه برای کسب ضریب 100% داوطلب در آزمون های آتی هموار گردد.
همچنین لازم به ذکر است هدف دیگر بنده از تهیه و تدریس DVD های صوتی دروس رشته حقوق و ارائه رایگان آن ((که ابتکار این سبک نوین آموزشی به نام اینجانب و موسسه وزین قانون یار می باشد)) صرفاً در راستای کمک به داوطلب جهت فهم بهتر و راحت تر نکات آزمونی است. امر خداپسندانه ای که فقط و فقط جهت خدمت به دانشجویانی که امکان استفاده از کلاس حضوری را ندارند، انجام می گردد.
امید است این کتاب همچون دیگر کتب تالیفی موسسه و انتشارات قانون یار مورد توجه و استقبال جامعه حقوقی کشور قرار گرفته و رکورد فروش دیگر کتب این موسسه را بشکند چراکه با توجه به زحمتی که در راستای تالیف این اثر کشیده شده ، کسب چنین نتیجه غرور آمیزی دور از انتظار نیست.

شماره های تماس دفتر مرکزی موسسه قانون یار ((02166979519 - 02166979526))

آمار بازدید: 60 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی