ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس کتاب کتاب قانون یار آیین دادرسی کیفری

کتاب قانون یار آیین دادرسی کیفری

کتاب قانون یار آیین دادرسی کیفری
مولف: دکتر بهنام اسدی انتشارات: قانون یار معرفی شده توسط: دکتر بهنام اسدی

دوست دارم مقدمه این اثر را به دور از هرگونه جملات ادبی و رسمی بنویسم. کتابی که در دست دارید کتاب صوتی و نموداری حقوق یار آیین دادرسی کیفری می باشد.این اثر که حاصل حدودا 500 شبانه روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی بنده می باشد، جامع ترین و کامل ترین منبع جهت آماده سازی داوطلبان آزمون‌های حقوقی علی‌الخصوص آزمون وکالت و دکتری می باشد. در این اثر از 22 کتاب منبع و اصلی همچون کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری تالیف استاد بزرگوارم دکتر علی خالقی و دوره 5 جلدی آیین دادرسی کیفری تالیف جناب دکتر محمود آخوندی استفاده شده و به نوعی می توان گفت این اثر چکیده تمامی نکات آزمونی مهم و کلیدی از 22 منبع و کتب می باشد که نام تمامی این منابع مهم و آزمونی در پایان همین اثر ذکر شده است.

علاوه بر این منابع از یکسری کتب دیگر نیز استفاده شده اما به هر حال کتب مذکور از جمله اصلی ترین منابع مورد استفاده جهت تالیف این اثر می باشند.
به نظر بنده هیچ بالشتی آسوده تر و راحت تر از انصاف و وجدان آسوده نیست. هنگامی که بنده با قاطعیت تمام و با وجدان و خیال آسوده در جلسات تدریس و در راستای تالیف این اثر مهم بیان می کنم، صرفا با استفاده و مطالعه همین کتاب بالاترین ضریب را در درس آیین دادرسی کیفری کسب می کنید، مطمین باشید این امر یک ادعای صرف نیست، مطمئن باشید هیچ منبعی جامع تر و کامل تر از این کتاب تالیف نگردیده است، مطمئن باشید این کتاب دلسوزانه و به دور از هرگونه حاشیه پراکنی تالیف گردیده است، ایمان داشته باشید حتی یک کلمه از نکات و توضیحات در راستای تشریح مواد قانون آیین دادرسی کیفری از قلم نیفتاده و برای فهم بهتر و ماندگاری آن مطالب، تمامی نکات مبهم و آزمونی در قالب نمودار تالیف و تشریح گردیده اند.
علت اصرار بنده در این مورد برای این است که داوطلبان عزیز، وقت گرانبهای خویش را صرف مطالعه منبعی ننمایند که مولف و ناشر آن، صرفاً به بعد مالی مسئله توجه دارند و موشکافی و نکته گویی لازم در راستای تالیفاتشان انجام نگردیده باشد.
اگر چند دقیقه، فقط چند دقیقه وقت ارزشمند خود را در اختیار این اثر قرار دهید و صفحاتی از این کتاب را با دیگر کتب موجود در کتابفروشی ها مقایسه کنید به صحت تمامی ادعاها و توضیحات فوق پی خواهید برد.
به هر حال بنده به عنوان مولف و مدرس این اثر فقط ادعا نمی کنم بلکه بعد از آزمون مهم وکالت، سوالات طرح شده آیین دادرسی کیفری را با این کتاب مقایسه کرده و فایل صوتی تشریح سوالات درس آیین دادرسی کیفری را همچون دیگر کتب و دروس، در سایت موسسه قانون یار و کانال های مجازی این موسسه قرار خواهم داد تا همگان بدانند کیفیت علمی کتب موسسه قانون یار و تالیفات بنده تا چه میزان در موفقیت داوطلب در آزمون های حقوقی کارساز است و بار علمی تالیفات انتشارات قانون یار را به رخ افرادی که قصد تخریب آثار علمی بنده را دارند، بکشم. ضمناً توجه داشته باشبد به همراه این کتاب، لوح فشرده تدریس به صورت رایگان به داوطلب تقدیم می گردد تا بدین سبک آموزشی نیاز تمامی داوطلبان آزمون های حقوقی به کلاس های حضوری و پرداخت هزینه های گزاف و به دور از انصاف رفع شود.
لازم به ذکر می دانم تنها هدف بنده از تهیه و تدریس دی وی دی های صوتی دروس رشته حقوق و ارائه رایگان آن به داوطلب، صرفا در راستای کمک به وی جهت فهم بهتر و راحت تر نکات می باشد.امر دلسوزانه ای که فقط و فقط جهت خدمت به جامعه حقوقی و دانشجویانی که امکان استفاده از خدمات حضوری را ندارند،انجام می گردد. در پایان از زحمات همسرم که نقش بسزایی در پیشرفت علمی بنده داراست، صمیمانه تشکر می نمایم.
شماره های تماس دفتر مرکزی موسسه قانون یار:((66979526-021 و 66979519-021))

آمار بازدید: 68 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی