ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس کتاب کتاب مبانی احتمالات و آمار مهندسی 2

کتاب مبانی احتمالات و آمار مهندسی 2

کتاب مبانی احتمالات و آمار مهندسی 2
مولف: مجید ایوزیان - ابوالفضل واقفی مترجم: مجید ایوزیان - ابوالفضل واقفی انتشارات: انتشارات ترمه معرفی شده توسط: محمودرضا فلاحی (مخترع-نویسنده -مدرس)بیش از14سال سابقه آموزش،تحقیق و پژوهش

بخشی از مقدمه کتاب:


تمام هدف و تمركز اين كتاب بر ارائه روشي نوين در بيان مطالب و كمك به دانشجويان در ايجاد درك عميقی از موضوعات مورد بحث مي باشد. براي رسيدن به اين هدف، هر فصل از كتاب به دو بخش اصلي تقسيم مي‏شود. در بخش اول، متن هر فصل به صورتی ساده و شيوا بيان شده است. ارائه مثالهاي فراوان در هر قسمت از متن، موجب افزايش سرعت يادگيري و تفهيم مطالب مي گردد. از آنجاييكه مؤلفين اعتقاد دارند براي كسب مهارت بالا و تسلط كامل بر موضوعات آمار مهندسی، نياز به حل مسائل متنوع است، از اين رو بخش دوم هر فصل از كتاب شامل تعداد نسبتاً زيادي مساله در قالب سوالات چهارگزينه اي مي‏باشد. جهت اثربخشي بيشتر، همه سوالات دارای پاسخهاي كاملاً تشريحي بوده و در بسیاری موارد بيش از يك راه حل براي آنها پيشنهاد شده است. بنابراين به نظر مي‏رسد دانشجويان با حل سوالات چهارگزينه‏اي و تكرار آنها مي توانند به سطح بالايي از مهارت در حل مسائل مختلف آمار مهندسی دست يابند. در ویرایش جدید این کتاب، خلاصه نکات فصل در انتهای هر فصل آمده است تا خوانندگان در صورت نیاز به مرور فصلها، به خلاصه نکات مراجعه کنند. همچنین در ویرایش جدید تعدادی تست به هر فصل اضافه شده است که عموما تستهای سالهای اخیر رشته مهندسی صنایع هستند. برای خوانندگانی که قصد آزمون گرفتن از خود در این درس را دارند، توصیه می شود کتاب "2000 تست احتمال و آمار" نوشته مجید ایوزیان و میثم حدادی را مطالعه کنند.

بسیاری از سوالات چهارگزينه اي، شامل مسائلي است كه در كنكور كارشناسي ارشد رشته هاي مهندسي صنايع، آمار، رياضي و ساير رشته هاي فني مهندسي وجود دارد. بخش ديگري از سوالات نيز از کتابهای مرجع جمع آوری شده و یا توسط مؤلفين طراحي گرديده است. در طراحي و انتخاب سوالات سعي شده است تا مسائلي انتخاب شوند كه از نظر كمك به فراگيري مطالب، به اندازه كافي ارزشمند و قابل تأمل باشند.

آمار بازدید: 331 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی