ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کتاب قدرت زمان

قدرت زمان

قدرت زمان
مولف: برایان تریسی مترجم: مهدی قراچه داغی انتشارات: معرفی شده توسط: دکتر محمدی (22 سال سابقه)

 می توان گفت مدیریت زمان یک ابزار و وسیله است که به شما کمک می کند تا به یک زندگی عالی برسید و از موفقیتهای خود لذت ببرید. مدیریت زمان را می توان یک دیسیپلین شخصی در نظر گرفت که وقتی به آن احاطه لازم را پیدا کردید، به شما امکان می دهد تا به آنچه برای موفقیت در زندگی لازم دارید، دست پیدا کنید. این کتاب حاصل بیست سال بررسی و تدریس در زمینه بهبود عملکرد شخصی است که 25 سال تجربه من در زمینه های فروش، بازاریابی، مدیریت و مشاوره را در بیش از 500 شرکت یدک می کشد.

این کتاب قرار است ابزاری در اختیار شما بگذارد تا در زندگی شخصی و حرفه ای خود به سطح عالی برسید. وقتی این کتاب را می خوانید، به این فکر کنید که چگونه می توانید این اصول را بلافاصله مورد استفاده قرار بدهید. زیر نکات مهم خط بکشید و یادداشت برداری کنید. تمریناتی که در انتهای هر فصل آمده است را انجام بدهید. آمادگی آن را داشته باشید که مطالب کتاب را بیش از یک بار بخوانید. تکرار شرط لازم یادگیری است.
پس از آنکه در این مهارتها به تبحر لازم رسیدید در تمام مدت عمرتان از کارایی بالاتری برخوردار می شوید. به انسان جدیدی تبدیل می شوید و به زندگی به شکل جدیدی نگاه می کنید. در زمانی کمتر کار بیشتری انجام می دهید. کاری آن چنان بیشتر که قبلا تصور آن را هم نمی کردید. شما کنترل کامل زندگی تان را بدست می گیرید.

برایان تریسی

آمار بازدید: 837 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی