ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کتاب اصول و مبانی امنیت اطلاعات با رویکرد عمل

اصول و مبانی امنیت اطلاعات با رویکرد عمل

اصول و مبانی امنیت اطلاعات با رویکرد عمل
مولف: مهندس فرشاد خوش لحن حسینی مترجم: مهندس فرشاد خوش لحن حسینی انتشارات: نارون دانش معرفی شده توسط: فرشاد خوش لحن حسینی(با بیش از ۲۲ سال سابقه آموزشی و اجرایی در حوزه IT )

امروزه تامین امنیت اطلاعات در وزارت خانه ها، سازمان ها، شرکت ها و بطور کلی تمام کسب و کارهایی که دارایی دیجیتال دارند،امری ضروری است.حوزه امنیت اطلاعات، می تواند دربرگیرنده، شبکه های کامپیوتری، وب سایت ها و برنامه های کاربردی باشد.

از این رو برای حفاظت از داده ها، اطلاعات و پایدار سازی سرویس ها می بایست به اصول، روش ها و مهارت های امنیت اطلاعات تسلط کامل داشت.
تمرکز اصلی این کتاب، آموزش و انتقال مهارت‌هایی است که هدف آن آماده‌سازی نیروی کار ماهر در امنیت اطلاعات است.
در این راستا، کتاب، مبتنی بر جدیدترین استانداردهای بین‌المللی CompTIA Security plus و CSSP و تجربه‌های اجرایی و آموزشی این‌جانب، نگارش شده است.
کتاب، مختص به مبتدیان نیست بلکه می‌تواند برای فارغ‌التحصیلان و کارشناسان گرایش‌های مختلف رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مفید باشد.
جهت ارزیابی و آماده سازی داوطلبان در آزمون های استخدامی، بیش از 250 سوال تستی در انتهای کتاب فراهم شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را از طریق وب سایت https:// mstrainer.ir اعلام نمایند. برای تهیه کتاب با شماره 09365803001 تماس بگیرید.

آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی