ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس کتاب آموزش عملی شبکه های کامپیوتری

آموزش عملی شبکه های کامپیوتری

آموزش عملی شبکه های کامپیوتری
مولف: مهندس فرشاد خوش لحن حسینی مترجم: مهندس فرشاد خوش لحن حسینی انتشارات: نارون دانش معرفی شده توسط: فرشاد خوش لحن حسینی(با بیش از ۲۲ سال سابقه آموزشی و اجرایی در حوزه IT )

امروزه اغلب کسب‌وکارها، خدمات خود را در محیط شبکه‌های کامپیوتری ارائه می‌کنند، درنتیجه بر اساس کوچکی یا بزرگی آن کسب‌وکار، نیازمند حداقل یک تا چندین تکنسین ماهر شبکه هستند.

پیاده‌سازی عملی سرویس‌های شبکه‌های کامپیوتری، مستلزم درک مجموعه‌ای از اصول و مفاهیم است؛ در نتیجه، مطالب با مثال‌های تصویری متعدد نگارش شده اند تا خواننده به‌سادگی بتواند آن‌ها را در محیط واقعی به کار گیرد. درواقع تمرکز اصلی این کتاب، آموزش و انتقال مهارت‌هایی است که هدف آن آماده‌سازی نیروی کار ماهر شبکه است.
بنابراین، جدیدترین استاندارد بین‌المللی CompTIA Network plus و تجربه‌های اجرایی و آموزشی این‌جانب، در نگارش این کتاب لحاظ شده اند.
کتاب، مختص به مبتدیان نیست بلکه می‌تواند برای فارغ‌التحصیلان و کارشناسان گرایش‌های مختلف رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مفید باشد. در انتهای هر فصل سؤالات تستی به همراه پاسخ آنها، جهت آماده سازی داوطلبان در آزمون های استخدامی طراحی شده اند. علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را از طریق وب سایت https:// mstrainer.ir اعلام نمایند. برای تهیه کتاب می توانید بطور مستقیم با اینجانب توسط شماره 09365803001 تماس بگیرید.

آمار بازدید: 153 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی