ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جدیدترین آگهی استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 98

جدیدترین آگهی استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 98

اگر در جستجوی جدیدترین آگهی استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 98 هستید .... اگر می خواهید در اردیبهشت و خرداد 98 در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید .... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه مدرسین)

بسیاری از مدرسین و اساتید وقتی در جستجوی آگهی های جدید استخدام مدرس و معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست و سایر دروس هستند انتظار دارند که شماره تماس یک اموزشگاه و موسسه تدریس خصوصی را مشاهده نمایند، با آموزشگاه تماس بگیرند، فرم استخدام مدرس را تکمیل نمایند و در نهایت از طرف آموزشگاه به انها شاگرد معرفی شود. در واقع اسم این روند را استخدامی نمی توان گذاشت. چرا که با تماس با آموزشگاه و یا تکمیل فرم استخدامی نمی توان ادعا کرد که استخدام شده اید و در موارد معدودی آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی برای کلاس با شما تماس خواهد گرفت. در سبیاری از موارد آموزشگاه شاگردها را به مدرسین قدیمی خودش معرفی می کند و فقط در ایام امتحانات اگر وقت مدرسین خودشان پر شود ممکن است شاگردی هم به شما معرفی شود. بنابراین تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد ولی به صورت صد در صد و به عنوان تنها راه حل ممکن نمی توان به آن تکیه کرد. در ضمن، قیمت کلاس های خصوصی توسط خود آموزشگاه تعیین می شود و هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ هم به آموزشگاه پرداخت شود. در نتیجه این روش برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی چندان جذابیتی ندارد. - فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق

مطالعه کنید: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

اگر در جستجوی جدیدترین آگهی استخدام معلم و مدرس تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 98 هستید و می خواهید به صورت مستقل شاگرد جذب نمائید، در همین سایت ایران مدرس که تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی دارد و یا در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با استفاده از این روش می توانید بدون هیچ واسطه ای شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کند.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
نحوه کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی در سال 98 و 99

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1005 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image