ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 663 دانشجو و دانش‌آموز شهرستان جم تقدیر می‌شوند‌ (29 آذر 92)

663 دانشجو و دانش‌آموز شهرستان جم تقدیر می‌شوند‌ (29 آذر 92)

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم گفت: با حمایت پالایشگاه جم، تعداد 663 دانشجو و دانش‌آموز شهرستان جم تقدیر می‌شوند.


نعمت‌الله جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و در سال جاری شاهد افزایش بهره‌وری در این مجموعه هستیم.

وی افزود: توجه به مسایل رفاهی کارکنان و توجه به تحصیل فرزندان کارکنان از اولویت‌های مسئولان پالایشگاه جم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: درخشش فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در دانشگاه‌های کشور بسیار حایز اهمیت است و مسئولان پالایشگاه در همین راستا به دنبال تقدیر شایسته از این آینده‌سازان جامعه است.

جمالی تصریح کرد: فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم که در مقاطع مختلف تحصیلی و در دانشگاه‌های متعدد کشوری مشغول به تحصیل هستند همواره خوش درخشیده‌اند و باید از آنها تقدیر شود.

وی افزود: در سال گذشته به تنهایی 71 نفر از فرزندان کارکنان مجوز ورود به دانشگاه‌های کشور گرفتند که این آمار نشان دهنده توجه و پشتکار آنها برای ادامه تحصیل و کسب مدارج بالای علمی است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: از این تعداد برخی از دانشجویان و حتی دانش‌آموزان در مراکز استعدادهای درخشان مشغول ادامه تحصیل هستند که مایه مباهات خانواده و کارکنان است.

وی اظهار داشت: در مجموع 663 نفر از فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در مقاطع مختلف به تحصیل مشغول هستند که روابط عمومی بر اساس دستورالعمل‌های خود همواره خود را موظف به حمایت از آنها می‌داند.

جمالی تصریح کرد: این شرکت به لحاظ مادی و معنوی همواره به بهانه‌های مختلف از این فرزندان حمایت کرده و بدون شک این توجه پالایشگاه در کنار حمایت‌های پدر و مادر آنها نقش ارزنده‌ای در موفقیت آنها داشته است.

وی افزود: در گذشته روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم برای نخستین بار طی مراسم باشکوهی از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم تقدیر کرد که این عمل مورد توجه مسئولین و اولیاء این دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گرفت.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: انتظار می‌رود هر ساله تقدیر از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز ادامه یابد و حمایت‌های مادی و معنوی شرکت پالایش گاز فجر جم از این آینده‌سازان جامعه تقویت شود.

وی یادآور شد: جزییات مراسم تقدیر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image