ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌ريزي دانشگاه‌هاي تايوان براي جذب دانشجوي خارجي (مرداد 91)

برنامه‌ريزي دانشگاه‌هاي تايوان براي جذب دانشجوي خارجي (مرداد 91)

مايينگ جئو، رييس‌جمهور تايوان ضمن لزوم تاكيد بر گسترش دانشگاه‌ها در اين كشور، تاكيد كرد: چندين دانشگاه‌ تايواني بايد به ارائه دروس به زبان انگليسي براي جذب دانشجويان خارجي بپردازند.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از هافينگتون پست، دانشگاه‌هاي تايوان در رقابت با كشور چين در صدد هستند تا بحران ركود دانشگاه‌هاي خود را با برنامه‌ريزي و حمايت دولت و وزارت آموزش از بين ببرد.

اين كشور كه به دليل جغرافيايي در مقايسه با چين درصد بسيار كمي از پذيرش دانشجو از ساير كشورها را دارا مي‌باشد، قصد دارد در آينده با ارائه دروس به زبان انگليسي در جذب دانشجويان خارجي موفق عمل كند.

رييس‌جمهور اين كشور در ادامه، اعلام كرد: با تغيير اين وضعيت نه تنها دانشگاه‌ها در كسب درآمد موفق خواهند بود، بلكه باعث افزايش قدرت اين كشور آسيايي خواهد شد. اين در حالي است كه شلوغي دانشگاه‌ها و شرايط سخت رو به رشد تحصيلي در چين مي‌تواند باعث افزايش پذيرش در تايوان، در صورت برنامه‌ريزي گسترده مقامات تايواني باشد.

رييس‌جمهور تايوان با فراخوان وزرا خارجه و آموزشي در نشستي درباره گسترش شرايط دانشگاهي با يكديگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتني است، مقامات تايواني اخيرا اعلام كردند: اين كشور ظرفيت پذيرش 160 هزار دانشجو خارجي را دارا مي‌باشد. اين در حالي است كه چندي پيش توافق‌نامه همكاري مشترك چين و هنگ‌كنگ در زمينه پذيرش دانشجو خارجي امضا شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌هاي تايوان، جذب دانشجو در دانشگاه‌هاي تايوان، جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه‌هاي تايوان، اعزام دانشجو به دانشگاه‌هاي تايوان

آمار بازدید: 507 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image