ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی ۲۶ آذر برگزار می‌شود (17 آذر 92)

پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی ۲۶ آذر برگزار می‌شود (17 آذر 92)

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از برگزاری پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در روز ۲۶ آذرماه در این سازمان خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، احمد اکبری رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از برگزاری پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در روز 26 آذرماه خبر و داد و گفت: این جشنواره حول 4 محور پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، پژوهش‌های توسعه‌ای و بخش ابتکار و نوآوری در چهارده گروه تخصصی صنایع شیمایی، هنر و معماری،‌ کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مواد و متالوژی، علوم پایه پزشکی، مکانیکی، برق و کامپیوتر، مهندسی صنایع ومدیریت فناوری، زیست‌فناوری، محیط زیست، فناوری نانو، هوافضا، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک برگزار می‌شود.

احمدی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان این جشنواره افراد پائین 30 سال هستند اظهار داشت: برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی برای دریافت تسهیلات به بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند.

وی افزود: امکان ادامه تحصیل در دوره‌های بالاتر معرفی طرح‌های برگزیده به صنایع مرتبط، شرکت در سمینارهای بین‌المللی و کمک به تجاری‌سازی طرح‌ها از تسهیلاتی است که به این طرح‌ها ارائه می‌شود.

احمدی ادامه داد: 939 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از بین این طرح‌ها 34 طرح برگزیده انتخاب شده و در گزینش نهایی 21 طرح به عنوان برگزیده پایانی اعلام می‌شوند.

اکبری گفت: با توجه به اعلام رئیس‌جمهور مبنی بر افزایش بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی احتمال می‌رود از برگزیدگان جشنواره خوارزمی حمایت‌های بیشتری شود.

آمار بازدید: 367 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image