ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی ارائه بیش از ۲۰ هزار طرح دانش‌آموزی به جشنواره خوارزمی (17 آذر 92)

ارائه بیش از ۲۰ هزار طرح دانش‌آموزی به جشنواره خوارزمی (17 آذر 92)

دبیر جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی از ارائه ۲۰ هزار و ۵۴۸ طرح دانش‌آموزی به جشنواره خوارزمی خبر داد و گفت: استان تهران در صدر ارائه‌کنندگان طرح‌های پژوهشی است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ساعی دهقان دبیر جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی در نشست خبری صبح امروز گفت: امسال 20 هزار و 548 طرح مربوط به دانش‌آموزان و هنرجویان دوره متوسطه به جشنواره خوارزمی ارائه شد، البته ارائه این تعداد طرح در حالی است که جمعیت دانش‌آموزی کشور نسبت به دوره‌های گذشته کاهش یافته و در حال حاضر تنها 5/3 میلیون دانش‌آموز در سطح متوسطه تحصیل می‌کنند.

وی افزود: از تعداد 20 هزار و 548 طرح ارائه شده یک هزار و 91 طرح برتر به عنوان طرح‌های منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

ساعی دهقان گفت: تعداد 100 طرح برترنیز به مرحله داوری نهایی جشنواره راه یافت و در نهایت 42 طرح به عنوان طرح‌های برگزیده در سطح ملی انتخاب شدند.

اللهیاری افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی 65 درصد مربوط به دختران و 34 درصد مربوط به پسران بوده است.

دبیر جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی استان تهران در صدر ارائه کنندگان طرح‌های دانش‌آموزی است و پس از آن دانش‌آموزان استان‌های فارس، آذربایجان شرقی و بوشهر طرح‌های بیشتری را ارائه دادند.

آمار بازدید: 332 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image