ارتباط مستقیم با 30773 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار غرفه ایران در نمایشگاه کتاب کراچی بسته شد (17 آذر 92)

غرفه ایران در نمایشگاه کتاب کراچی بسته شد (17 آذر 92)

در پی جنجال‌های فرقه‌یی یک گروه، غرفه ایران در نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب کراچی پاکستان بسته شد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غرفه‌ای که از سوی سفارت ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کراچی برپا شده بود،‌ در پی اعتراض‌های فرقه‌یی علیه برخی کتاب‌های عرضه‌شده در این غرفه تعطیل شد.


اعضای فعال یک فرقه مذهبی در پاکستان با تجمع در خارج از مرکز نمایشگاه‌های کراچی، مخالفت خود را نسبت به برخی کتاب‌های غرفه‌ ایران اعلام کردند. در حالی‌که نمایندگان ایرانی چنین موضوعی را رد می‌کردند،‌ این اعتراض‌ها ادامه پیدا کرد تا این‌که پلیس وارد عمل شد و کتاب‌های یادشده را از غرفه خارج کرد.


به گزارش روزنامه داون‌، کنسولگری ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران همواره طرفدار یکپارچگی مسلمانان بوده و اظهارات غلط نهادهایی که خود غیرقانونی هستند و آتش فرقه‌گرایی را میان مسلمانان شعله‌ور می‌کنند‌، هیچ‌گاه نمی‌تواند سنگ محکی برای برآورد واقعیت باشد.


در این بیانیه همچنین آمده است: مردم شریف پاکستان فرهنگ اسلامی غنی دارند و اظهارات منفی هواداران یک ایدئولوژی منحرف نمی‌تواند بر روابط دوستانه‌ دو کشور ایران و پاکستان تأثیر بگذارد.


از سویی، محمد عظیمی، مدیر مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، با ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع، گفت، غرفه بسته‌شده به این مؤسسه متعلق نبوده و آن‌ها در این نمایشگاه شرکت نداشته‌اند.

آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image