ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رونمایی از تابلوی کتابخانه بزرگ خاورمیانه در دانشگاه آزاد

رونمایی از تابلوی کتابخانه بزرگ خاورمیانه در دانشگاه آزاد

تابلو و لوح یاد بود بزرگترین کتابخانه دانشگاهی کشور امروز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با دستان رئیس این دانشگاه و همسر دکتر حبیبی و به نام زنده یاد دکتر حبیبی رونمایی شد.




به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از تابلو کتابخانه مرحوم دکتر حسن حبیبی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده دکتر حبیبی و برخی مسئولان این دانشگاه صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

تابلوی این کتابخانه با دستان همسر مرحوم حبیبی و میرزاده رونمایی شد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد علوم و تحقیقات احداث شده از مجهزترین و پیشرفته ترین کتابخانه های دانشگاهی در کشور به شمار می آید که با زیربنایی حدود 43 هزار مترمربع در پنج طبقه روی همکف و دو طبقه زیر همفک در منطقه ای نسبتا مرتفع در واحد علوم تحقیقات تهران واقع شده است.

در این طراحی، تمامی کتاب های فارسی و لاتین کتابخانه مرکزی و کتابخانه های دانشکده ای مشمول طرح ادغام شده و سپس در چهارگروه علوم انسانی و علوم اجتماعی، فنی و مهندسی، کشاورزی و صنایع غذایی و علوم پایه تقسیم شده و هر کدام از این گروه ها خود به سه بخش تخصصی تر (دپارتمان) تقسیم می شوند.

استفاده تمامی دانشجویان از همه منابع کتابخانه ای واحد به صورت همزمان و برابر، امکان استفاده بهتر دانشجویان از منابع پایان نامه ها، منابع و مرجع غنی تر، منابع کتابخانه دیجیتال، سایت کامپیوتری، نشریات و مجلات علمی و همچنین خدمات نوین کتابداری، تشکیل یک مجموعه کتابخانه ای با منابع تخصصی متنوع و غنی، تشکیل یک تیم تحصصی از کتابداران مجرب در حوزه های مختلف علوم جهت مجموعه سازی منطم و متناسب و ارائه خدمات مرجع تحصصی، پایان دادن به مشکلات کتابخانه های دانشکده ای اعم از مشکل فضا، نیروی انسانی، منابع محدود، امکان تسریع یک مجموعه کتابخانه ای با حجم عظیمی از منابع متنوع که تمامی مراحل خرید، فهرست نویسی، رده بندی و آماده سازی آنها پیشاپیش انجام شده است از مهمترین ویژگیهای این کتابخانه به شمار می آید.

این کتابخانه فضای مناسبی برای مطالعه 7500 نفر دانشجو و نگهداری یک میلیون جلد کتاب و مجله را فراهم کرده است و دارای فضاهای مطالعاتی با وسعت 15100 مترمربع، مخازن کتاب به مساحت 1800 متر مربع، سالن کنفرانس به مساخت 2680 مترمربع و فضای اداری به مساحت 1800 مترمربع است.

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image