ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسب رتبه 95 خاورمیانه توسط دانشگاه محقق اردبیلی (14 آبان 91)

کسب رتبه 95 خاورمیانه توسط دانشگاه محقق اردبیلی (14 آبان 91)

رییس دانشگاه محقق اردبیلی در تشریح وضعیت دانشگاه در سطح بین المللی، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی رتبه 95 را در خاورمیانه کسب کرده است.



مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در سال 2011 در نظام رتبه‌بندی اسکوپوس رتبه 95 را در سطح خاورمیانه به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: همچنین رتبه دانشگاه در سطح جهانی حدود 3000 و در ایران در سال گذشته، 25 است.


وی همچنین از اخذ مجوز تشکیل هیات ممیزه مستقل برای دانشگاه خبر داد و افزود: هیات ممیزه که پیش از این وابسته به دانشگاه ارومیه بود و پرونده اساتید جهت ارتقا به آن دانشگاه ارسال می‌شد، از این پس در خود دانشگاه محقق اردبیلی با تشکیل هیات ممیزه، بررسی و اعلام نظر خواهد شد.


گنجی همچنین با اشاره به تحصیل 12 هزار و 319 نفره در این دانشگاه، تصریح کرد: این دانشگاه با 262 عضو هیات علمی، 11 خوابگاه دولتی و هفت خوابگاه خودگردان، 3000 دانشجو در خوابگاه‌های خود جای داده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه محقق اردبیلی، رتبه علمی دانشگاه محقق اردبیلی، جایگاه علمی دانشگاه محقق اردبیلی، رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در خاورمیانه

آمار بازدید: 441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image