ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کتاب «اطلس دروس اختصاصی کنکور مهندسی نفت» منتشر شد (3 آذر 92)

کتاب «اطلس دروس اختصاصی کنکور مهندسی نفت» منتشر شد (3 آذر 92)

کتاب «اطلس دروس اختصاصی کنکور مهندسی نفت» از سوی پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد منتشر شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، کتاب اطلس دروس اختصاصی کنکور مهندسی نفت به همت محمود همتی استاد واحد علوم و تحقیقات و محسن غلامی و امین آزادبخت از دانشجویان این واحد دانشگاهی، از سوی نشر ستایش منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در مقدمه این کتاب آمده است: با توجه به منابع کم رشته مهندسی نفت برای کنکور کارشناسی ارشد از چندی پیش و به خصوص در اواخر دوره فارغ التحصیلی کارشناسی، به فکر نگارش کتابی ساده و تاحدی کامل برای مهندسان نفت افتادیم.

در ادامه این مقدمه آمده است: پس از جمع آوری مطالب و نکاتی که در دوران تحصیل از اساتید مجرب و تجربه کاری در شرکت بزرگ مناطق نفت خیز جنوب و تجربه تدریس در دانشگاه حاصل شد، منتج به تالیف این کتاب شد.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است: هدف از تهیه این مجموعه، جلوگیری از سردرگمی داوطلبان کنکور ارشد مهندسی نفت است و در این کتاب سعی شده که از نکات کاربردی واصلی که به صورت توضیح مفاهیم ضروری، نکات ریز کنکوری و تست‌ها و فرمول‌های مهم لازم برای کنکور ارشد استفاده شود.

در ادامه آمده است: از آنجایی که به تازگی داوطلبان رشته‌ای دیگر به رشته مهندسی نفت در مقطع ارشد علاقه نشان داده‌اند این مجموعه می‌تواند کمک بسیار شایانی به این داوطلبان کند و اگر به طور کامل این مجموعه را مطالعه کنند می‌توانند شناخت خوبی از مطالب کنکوری مهندسی نفت به خصوص برای کنکور دانشگاه آزاد داشته باشند.

شایان ذکر است، کتاب اطلس دروس اختصاصی کنکور مهندسی نفت به تالیف محمود همتی عضو هیئت علمی پژوهشگاه نفت و استاد واحد علوم و تحقیقات، محسن غلامی و امین آزادبخت از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته پژوهشی مهندسی نفت این واحد، در 12 فصل منتشر شده است.

کلمات کلیدی: اطلس دروس اختصاصی کنکور مهندسی نفت، کنکور مهندسی نفت، مهندسی نفت، کتاب، پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image