ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعطای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به دو اندیشمند ایرانی و یک استاد خارجی (28 آبان 92)

اعطای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به دو اندیشمند ایرانی و یک استاد خارجی (28 آبان 92)

دومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی- اسلامی با سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی در قم برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دومین کنگره بین المللی علوم انسانی- اسلامی بعد از ظهر سه شنبه با حضور آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله اعرافی، پرفسور مسعود العالم چودری از عمان و جمعی از اساتید و پژوهشگران در موسسه اسراء برگزار شد.

در این مراسم دبیر علمی این کنگره در سخنانی اظهار داشت: کنگره بین المللی علوم انسانی- اسلامی با هدف ایجاد فرصت لازم برای تجارب آراء و ارائه نوآوری‌های علمی در نمایشگاه و ایجاد فرصتی مناسب برای ارزیابی انتقادی برگزار شد.

رفیعی عنوان کرد: نمی توان تولید دانش را در حوزه علوم انسانی و نیز مراکز دانشگاهی با برگزاری یک کنگره علمی توقع داشت.

دبیر علمی کنگره افزود: 10 کمیسیون تخصصی با محوریت مراکز دانشگاهی برای برگزاری دومین کنگره علوم انسانی اسلامی تشکیل شده‌است و برگزاری نشست های علمی و اداره کمیسیون در روز برگزاری کنگره از جمله وظایف این دانشگاه‌ها بود.

وی افزود: افتتاحیه این کنگره 2 روز گذشته در تهران و با حضور 30 مرکز دانشگاهی و حوزی برگزار شد.

رفیعی با تاکید بر این که محصول مجموعه این تلاش ها 508 چکیده مقاله و 405 مقاله بوده است، گفت: انتشار نشریه علوم انسانی اسلامی صدرا و برنامه‌های تلویزیونی بر فعالیت های کنگره اهمیت زیادی بخشیده است.

رفیعی افزود: تشکیل دائمی دبیرخانه کنگره و شورای سیاست‌گذاری و دریافت درجه علمی پژوهشی برای مقالات و ارتباط با دانشگاه‌های مراکز استان‌ها از جمله فعالیت‌های این کنگره بوده است.

دبیر علمی کنگره بین المللی علوم انسانی- اسلامی بیان کرد در این کنگره از سه شخصیت جهانی علوم انسانی- اسلامی با اعطای نخستین جایزه جهانی علوم اسلامی و انسانی تجلیل می شود.

رفیعی عنوان کرد: آیت الله اعرافی که جامعه علمی شناخت کافی از ایشان در قلمرو اسلامی و انسانی دارد و نظریه پردازی تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی داشته‌اند، حجت الاسلام والمسلمین عباس موسویان که در قلمرو بانکداری اسلامی پژوهش کرده است و پرفسور مسعود العالم چودری از عمان این سه برگزیده هستند.

وی افزود: در این مراسم بیانیه کمیته اعطای نخستین جایزه جهانی اسلامی و انسانی قرائت شد. همچنین در این مراسم آیت‌الله جوادی املی، آیت الله اعرافی و پرفسور چودری سخنرانی کردند.

کلمات کلیدی: اعطای جایزه جهانی، جایزه، علوم انسانی اسلامی، اندیشمند ایرانی، استاد خارجی

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image