ارتباط مستقیم با 30674 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اختصاص جایزه تحقیقات فرهنگی به اساتید دانشگاه ارومیه (17 مهر 92)

اختصاص جایزه تحقیقات فرهنگی به اساتید دانشگاه ارومیه (17 مهر 92)

رئیس دانشگاه ارومیه اعلام کرد: شورای فرهنگی دانشگاه با اختصاص گرنت فرهنگی به اساتید موافقت کرده و ارایه گرنت فرهنگی مصوب شد.دکتر حسن صدقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شورای فرهنگی دانشگاه ارومیه هفته گذشته در جلسه ای مساله گرنت فرهنگی اساتید را مطرح کرد و اعضای شورا با اختصاص گرنت فرهنگی اساتید موافقت کردند و این طرح به تصویب اعضا رسید.


وی با بیان اینکه از سال تحصیلی جدید اختصاص گرنت فرهنگی به اساتید دانشگاه اجرایی می شود، افزود: در فراخوانی از اساتید درخواست کرده‌ایم اگر برنامه و ایده جالب فرهنگی دارند به شورای فرهنگی دانشگاه ارایه کنند.

رئیس دانشگاه ارومیه خاطرنشان کرد: در گرنت پژوهشی اساتیدی که امتیاز بالا کسب کرده باشند گرنت پژوهشی بالایی نیز دریافت می کنند و به دیگر اساتید یک مبلغ پایه اختصاص داده می شود ولی در گرنت فرهنگی فقط اساتیدی می توانند از آن استفاده کنند که حتما طرح و برنامه فرهنگی ارایه داده باشند و تمام اساتید نمی توانند از آن استفاده کنند.

وی درباره بودجه گرنت فرهنگی اساتید نیز گفت: سقف بودجه برای این مساله قرار داده نشده است و به تناسب برنامه هایی که اساتید ارایه می دهند از گرنت فرهنگی برخوردار می شوند.

کلمات کلیدی: جایزه تحقیقات فرهنگی، اساتید دانشگاه ارومیه، اساتید، دانشگاه ارومیه، گرنت فرهنگی، تحقیق

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image