ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مطالبات نخبگان کشور از وزیر ورزش و جوانان (28 آبان 92)

مطالبات نخبگان کشور از وزیر ورزش و جوانان (28 آبان 92)

رئیس داوران ژورنال جهانی اختراعات با بیان مطالبات نخبگان کشور از وزیر ورزش و جوانان، گفت: امیدوارم سایر جوانان ایران اسلامی مانند جوانان ورزشکار مورد توجه و حمایت این وزارتخانه قرار بگیرند.


شاهین گوانجی رئیس داوران ژورنال جهانی اختراعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نسل آینده را یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی هر کشور دانست و گفت: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس می‌تواند نقش خوبی در پیشرفت یک جامعه داشته باشد.

وی افزود: در کشور ما جوانان بسیار زیادی در حوزه‌های علمی و فرهنگی مشغول به فعالیت هستند که با دستاوردهای خود در عرصه‌های مختلف از جمله علمی و فناوری سبب شگفتی کشورهای جهان شده‌اند و بسیار کمتر از قشر ورزشکار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

گوانجی یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی کشورها سرمایه گذاری بر روی جوانان و نسل آینده دانست و تلاش برای تأمین و تضمین برخی نیازها و خواسته‌های معقول و به حق جوانان در سایر حوزه‌ها را وظیفه وزارت ورزش و جوانان دانست.

جوان برتر علم وفناوری ایران در سال 1392، با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی کلان و موثر برای پاسخگویی به این نیازها و بسترسازی رشد و بالندگی استعدادهای بالقوه این قشر، گفت: امیدوارم سایر جوانان ایران اسلامی مانند جوانان ورزشکار مورد توجه و حمایت این وزارتخانه قرار بگیرند.

کلمات کلیدی: مطالبات نخبگان کشور، وزیر ورزش و جوانان، نخبگان

آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image