ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حمایت ۸۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی (25 آبان 92)

حمایت ۸۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی (25 آبان 92)

۸۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر کشور در نامه‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی، حمایت همه‌جانبه خود را از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی اعلام کردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 890 دانشجوی شاهد و ایثارگر کشور در نامه‌ای به علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کردند: میزبانی سازمان انرژی اتمی از 2 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بیانگر آن است که مدیران و کارمندان ولایت‌مدار صنعت هسته‌ای کشور، عزمی راسخ و تعهدی الهی برای صیانت از حقوق هسته‌ای ملت دارند و در این راه خطیر و پرهیاهو ذره‌ای عقب نشینی نخواهند کرد.

در این نامه آمده است: این اقدام انقلابی و ارزشی آن هم در یکی از مراکز حساس کشور نشان داد هجمه‌های پوچ و تهی استکبار نسبت به برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای نه تنها تاثیر بر روند حرکت دانشمندان ما نخواهد گذاشت بلکه صیانت از دستاوردهای جمهوری اسلامی وظیفه شرعی و اعتقادی ماست و در این راه جان، ناقابل‌ترین چیزی است که در راه خداوند عرضه خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در این نامه ضمن تشکر از این اقدام ارزشی، حمایت همه جانبه خود را از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی اعلام کردند.

کلمات کلیدی: دانشجوی شاهد، دانشجوی ایثارگر، دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی، سازمان انرژی اتمی

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image