ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزیر بهداشت از 610 دانشجوی شاهد و ایثارگر تقدیر می‌کند

وزیر بهداشت از 610 دانشجوی شاهد و ایثارگر تقدیر می‌کند

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت‌: 610 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر در رشته‌های پزشکی،‌ دندان‌پزشکی و داروسازی و همچنین مقطع کارشناسی در روز سوم خردادماه تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید محسن رحیمی با اعلام این خبر افزود: همایش تقدیر از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی سوم خردادماه همزمان با سالروز حماسه پرشکوه آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رحیمی افزود :حدود 10 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تحصیل می‌کنند.

وی درباره شرایط انتخاب دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: در این همایش از دانشجویانی که در رشته‌های پزشکی، داروسازی و یا دندانپزشکی در آزمون‌های علوم پایه و یا پره انترنی موفق به کسب نمره 150 به بالا شده اند، دانشجویانی که در طول تحصیل خود در مقاطع کارشناسی و یا دکترای حرفه‌ای مقاله ارائه کرده باشند و یا معدل دوره تحصیلی آن‌ها بالای 17 باشد تقدیر می‌شود.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درباره تسهیلاتی که به دانشجویان برتر و ایثارگر اعطا می‌شود، گفت: علاوه بر لوح تقدیری که با امضای وزیر بهداشت به تمام این دانشجویان برتر اعطاخواهد شد، برای دانشجویان برتر رشته پزشکی یک ست تجهیزات تشخیصی کامل در نظر گرفته شده و به سایر دانشجویان نیز جوایز نقدی تقدیم خواهد شد.

آمار بازدید: 215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image