ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام 130 دانشجوی زنجانی به حج عمره دانشجویی (20 آبان 92)

اعزام 130 دانشجوی زنجانی به حج عمره دانشجویی (20 آبان 92)

مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان زنجان از اعزام 130 دانشجوی زنجانی به حج عمره دانشجویی خبر داد.


احمد حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: عصر دیروز قرعه‌کشی حج عمره دانشجویی برگزار شد که طی آن دانشجویان اعزامی به حج مشخص شدند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام حج عمره دانشجویی به صورت اینترنتی برگزار شده بود، افزود: دیروز با قرعه‌کشی انجام شده دانشجویان از اسفند ماه سال جاری به حج مشرف می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان تا فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: دانشجویانی که هنوز از نتیجه قرعه‌کشی مطلع نشده‌اند می‌توانند به سایت ستاد عمره دانشجویی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امسال 130 دانشجو در قالب کاروان های مجردی و متاهلی به سفر معنوی حج مشرف می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان زنجان یادآور شد: در سال گذشته دو کاروان از دانشگاه‌های استان زنجان به ایم سفر معنوی اعزام شدند.

حیدری با اشاره به اینکه در سال جاری دانشجویان از پنجم تا 15 آبان‌ ماه در حج دانشجویی ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: دانشجویان پسر مجرد، دانشجویان متاهل و اساتید دانشگاه‌‌های استان زنجان امسال عازم حج می‌شوند.

وی گفت: هنوز سهمیه اعزام اساتید به حج عمره مشخص نشده است.

مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان زنجان با اشاره به اعلام نتایج قرعه‌کشی حج اساتید خاطرنشان کرد: 11 نفر از اساتید برگزیده طرح ضیافت اندیشه ماه مبارک رمضان هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید با مراجعه به سایت عمره دانشجویی دانشگاهیان ثبت‌نام خود را نهایی کنند، افزود: دانشجویان هر چه سریع‌تر نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حیدری از برگزاری همایش پس از سفر برای دانشجویان عمره گذار خبر داد و افزود: امسال این همایش با عنوان «از بهشت تا بهشت» برای دانشجویان برگزار شد.

وی گفت: این همایش سال آینده برای دانشجویانی که امسال اعزام می‌شوند، برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشجوی زنجانی، حج عمره دانشجویی، حج دانشجویی، عمره دانشجویی، عمره

آمار بازدید: 384 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image