ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شرایط اعطای وام ودیعه مسکن بنیاد ملی نخبگان اعلام شد (20 آبان 92)

شرایط اعطای وام ودیعه مسکن بنیاد ملی نخبگان اعلام شد (20 آبان 92)

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: اعطای وام ودیعه مسكن به نخبگان و استعدادهای برتر از اعتبارات بنیاد ملی نخبگان از طریق صندوق‌های رفاه دانشجویی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت انجام می‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر یدالله اردوخانی در خصوص شبهات ایجاد شده در زمینه اعطای وام ودیعه مسكن به نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان از طریق صندوق رفاه دانشجویان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، توضیح داد: بنیاد ملی نخبگان وام ودیعه مسكن نخبگان را به عنوان مكمل وام خرید مسكن نخبگان طراحی كرده است؛ چرا كه بسیاری از نخبگان و استعدادهای برتر توانایی دریافت این وام را كه به مبلغ 50 و 80 میلیون تومانی اعطا می‌شود، ندارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: از این رو تفاهم نامه‌ای میان بنیاد ملی نخبگان و صندوق‌های رفاه دانشجویان وزارت علوم و بهداشت منغقد شد كه بر اساس آن بنیاد ملی نخبگان در جهت رفاه حال دانشجویان نخبه از منابع خود مبلغ 250 میلیون ریال وام از طریق صندوق‌‌های رفاه دانشجویان این دو وزارتخانه دراختیار هر یک از نخبگان و استعدادهای برتر واجد شرایط قرار داده می‌شود.

اردوخانی خاطرنشان كرد: بنابراین وام ودیعه مسكن به نخبگان و استعدادهای برتر با منابع بنیاد ملی نخبگان و از طریق صندوق رفاه دانشجویان این دو وزارتخانه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این زمینه بعضا اطلاع رسانی صندوق‌ها به گونه‌ای بوده است كه این شبه را ایجاد می‌كند كه بنیاد ملی نخبگان نقشی در اعطای این تهسیلات نداشته و یا تنها معرفی كننده نخبگان و استعدادهای برتر است.

به گفته وی متأهل بودن، فاقد خوابگاه دانشجویی و ارائه اجاره نامه رسمی از جمله شرایط اصلی دریافت وام ودیعه مسكن به نخبگان و استعدادهای برتر است.

کلمات کلیدی: شرایط اعطای وام، وام ودیعه مسکن، بنیاد ملی نخبگان، وام مسکن نخبگان، وام

آمار بازدید: 568 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image