ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تکمیل پروژه‌های عمرانی علوم تحقیقات تهران با اختصاص 85 میلیارد تومان وام

تکمیل پروژه‌های عمرانی علوم تحقیقات تهران با اختصاص 85 میلیارد تومان وام

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص 85 میلیارد تومان وام با بهره 12 درصد و اعتبار نقدی از طرف سازمان مرکزی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی سازمان مرکزی و واحدهای تهران خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده ضمن قدردانی ازعملکرد خوب معاونت عمرانی گفت: بدون اغراق می‌توان گفت که تمامی امور محوله به معاونت عمرانی با جدیت و سرعت اجرایی می شود.



وی با بیان این که در حوزه عمرانی کارهای بزرگی در دست اقدام است، اظهار داشت: نزدیک 1400 میلیارد تومان در بودجه سال 93 برای کارهای عمرانی پیش بینی شده است.



میرزاده با بیان اینکه برای کارهای عمرانی یک وام بانکی ارزان قیمت با بهره 12 درصد در نظر گرفته شده است،‌ افزود: مهندس هاشمی با همکارانشان در معاونت عمرانی قرار است در سال 93 طرح‌های عمرانی که پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد دارند را به بهره برداری برسانند که با این طرح‌ها یک میلیون و 600 هزار مترمربع ساختمان در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: پنچ طرح تجمیع شامل سازمان مرکزی و واحدهای تهران شمال، جنوب، مرکزی توسط معاونت عمرانی در سال 93 دنبال می شود که زیربنای این طرح‌ها به 300 هزار مترمربع می رسد و قرار است ظرف مدت چهار سال به بهره برداری برسد.



وی افزود: منابع این طرح‌ها غیراز محل شهریه‌ها و از راه تبدیل به احسن کردن اموال مازاد تامین خواهد شد.



دکتر میرزاده با اشاره به اهمیت طرح تجمیع سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ‌اظهار داشت: دانشگاه‌های بزرگ در همه جای دنیا دارای ساختمان‌هایی با معماری منحصر بفرد هستند، اما هنوز دانشگاه آزاد با وجود اهمیت و گستردگی آن دارای یک ساختمان مرکزی در خور شأن نیست. هرچند که نباید از دکترجاسبی که سرمایه‌های زیادی را برای دانشگاه آزاد فراهم کردند، غفلت کنیم.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که تجمیع ساختمان های دانشگاه آزاد می تواند به عنوان شاخص توسعه کیفی هم قلمداد شود، افزود: خوشبختانه اکثر طرح‌های عمرانی که در سال‌های قبل به دلایل خاصی تعطیل شده‌اند مجددا فعال شده‌اند.



میرزاده همچنین از اختصاص 85 میلیارد تومان وام با بهره 12 درصد و اعتبار نقدی از طرف سازمان مرکزی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی واحد علوم و تحقیقات تهران خبر داد و گفت: امیدوارم با تخصیص این اعتبار هرچه زودتر پروژه‌های این واحد تکمیل شود.

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image