ارتباط مستقیم با 30655 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تشکیل بیش از ۱۲۰۰ حلقه علمی در دانشگاه‌ها (13 آبان 92)

تشکیل بیش از ۱۲۰۰ حلقه علمی در دانشگاه‌ها (13 آبان 92)

مدیر حلقه‌های علمی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به تشکیل بیش از ۱۲۰۰ حلقه علمی در دانشگاه‌ها گفت: همزمان با روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ثبت‌نام دانشجویان در حلقه‌های علمی دانشگاه‌های کشور آغاز می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور محمد حسین نیکونژاد مدیر حلقه‌های علمی سازمان بسیج اساتید گفت: در سال تحصیلی جدید همزمان با شروع سال تحصیلی اساتید دانشگاه‌های کشور، در مرحله اول ثبت‌نام، تعداد 1230 حلقه علمی تشکیل شد که پس از کدگذاری و هماهنگی با استان‌ها از 13 آبان ثبت‌نام دانشجویان و تشکیل جلسات آن در دانشگاه‌ها نیز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور پوسترهای حلقه‌های علمی بسیج اساتید در موضوعات تخصصی موردنیاز از 13 آبان در دانشگاه‌ها نصب می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه مرحله دوم ثبت پیشنهاد حلقه علمی توسط اساتید نیز هم اکنون خاتمه یافته و اطلاعات آن در حال پردازش است و مرحله سوم آن اکنون در سایت حلقه‌های علمی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: هر حلقه علمی در یک موضوع تخصصی موردنیاز کشور به مسئولیت یک استاد بسیجی در دانشگاه‌ها با حضور دانشجویان علاقمند تشکیل می‌شود و در هر حلقه علمی بین 4 تا 20 دانشجوی علاقمند با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی ثبت نام می‌کنند.

به گفته وی علاقمندان می‌توانند لیست حلقه‌های علمی را در سایت WWW.ELMI.BASIJASATID.IR مشاهده کنند.

نیکونژاد گفت: ثبت نام دانشجویان از طریق ارسال کد حلقه علمی به سامانه 6600003737 انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین هیئت قرانی وارث مرکب از اعضای حلقه‌های علمی از همه اساتید و دانشجویان دعوت می‌کند تا با ارسال کد 124 به سامانه 6600003714 عضو این هیئت شوند و در هر هفته یک حزب قران را قرائت و از راه دور جزوات قرانی آن حزب را دریافت کنند و در شبکه اجتماعی این هیئت در فضای وب به گفتگو با صاحبنظران قرآنی بپردازند.

کلمات کلیدی: حلقه علمی در دانشگاه‌ها، تشکیل حلقه علمی در دانشگاه‌ها، حلقه علمی، دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image