ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی از ۲۰ تیر و ممنوعیت جذب اعضای جدید برای تعدادی از دانشگاه‌ها (17 تیر 92)

آغاز هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی از ۲۰ تیر و ممنوعیت جذب اعضای جدید برای تعدادی از دانشگاه‌ها (17 تیر 92)

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم با اشاره به آغاز هفتمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از ۲۰ تیرماه، گفت: دانشگاه‌هایی که وضعیت قطعی متقاضیان فراخوان‌های قبلی را اعلام نکرده‌اند، اجازه جذب جدید ندارند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشستی خبری گفت: با آغاز فرآیند اجرایی هفتمین فراخوان سراسری جذب هیئت علمی، دانشگاه‌ها از 20 تیرماه تا 15 مردادماه 92 فرصت دارند ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir نسبت به درج نیازهای خود به جذب هیئت علمی اقدام کنند.

وی افزود: درخواست ما از دانشگاه‌ها این است که بارگذاری نیازهای خود به هیئت علمی جدید را براساس هماهنگی با هیئت‌های امنای خود و معاونت آموزشی وزارت علوم انجام دهند.

مردانی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید در ثبت نیازهای خود، مقطع، رشته و گرایش تحصیلی و تعداد هیئت علمی را به دقت تعیین و اعلام کنند تا داوطلبان بتوانند با آگاهی و اطلاع کامل از محل خدمت، نوع استخدام و دیگر شرایط مورد نظر، اولویت‌های سه گانه خود را انتخاب کرده و در فرم‌های سامانه جذب ثبت کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: مهلت مراجعه متقاضیان به منظور ثبت درخواست در سامانه جذب از 20 مردادماه آغاز می‌شود و به مدت 25 روز ادامه دارد.

به گفته وی، همزمان با ثبت‌نام داوطلبان و تعیین اولویت‌های انتخابی سه گانه از سوی آنها در سامانه جذب، سوابق تحصیلی فرد به دانشگاه مورد نظر منتقل می‌شود و دانشگاه‌ها نیز از 20 شهریورماه فرصت دارند نسبت به بررسی سوابق متقاضیان و تطبیق آن با شرایط اعلام شده اقدام کرده و افراد واجد شرایط را برای مصاحبه دعوت کنند.

مردانی همچنین تصریح کرد: کارگروه توانایی علمی که متشکل از رئیس دانشکده، رئیس گروه آموزشی و دو نفر از اعضای تخصصی گروه‌های مربوطه هستند مصاحبه داوطلبان را انجام دهند.

به گفته وی، پس از ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و گزینش و مصاحبه تخصصی، افراد براساس اولویت و امتیازهایی که به دست آورده‌اند برای سیر مراحل نهایی به هیئت مرکزی جذب وزارت علوم معرفی خواهند شد.

مردانی افزود: تعیین تکلیف اولیه متقاضیان جذب در دانشگاه‌ها باید در مدت یک ماه و حداکثر تا پایان مهرماه صورت گیرد و آخرین مهلت تعیین تکلیف نهایی این افراد نیز تا ترم بهمن 92 خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت جذب اعضای جدید برای دانشگاه‌هایی که وضعیت متقاضیان قبلی را اعلام نکرده‌اند، افزود: دانشگاه‌هایی که وضعیت قطعی متقاضیان فراخوان‌های قبلی را اعلام نکرده‌اند اجازه جذب جدید ندارند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد که دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که هنوز پرونده‌های نیمه‌کاره از فراخوان‌های قبلی جذب هیئت علمی دارند درصورتی که نسبت به اعلام نظر نهایی و قطعی درباره متقاضیان جذب فراخوان‌های قبلی اقدام نکنند اجازه شرکت در فراخوان جدید را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه اغلب دانشگاه‌ها وضعیت داوطلبان فراخوان‌های قبلی را مشخص کرده‌اند،به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که هنوز نظر قطعی خود را اعلام نکرده‌اند توصیه کرد از ایام تعطیلات تابستان برای بررسی و مختومه کردن پرونده متقاضیان بهره گیرند و نظر خود را به هیئت مرکزی جذب وزارت علوم ارسال کنند.

مردانی اظهار داشت: خوشبختانه هیچ محدودیتی برای جذب هیئت علمی در این مرکز نداریم اما دانشگاه‌ها باید با توجه به نسبت استاد به دانشجو و هرم اعضای هیئت علمی خود، اهداف تعیین شده در نقشه جامع علمی کشور و برنامه پنجم توسعه و همچنین ردیف‌هایی استخدامی که در اختیار دارند نسبت به اعلام نیازهای خود به جذب هیئت علمی جدید اقدام کنند.

کلمات کلیدی: فراخوان جذب هیئت علمی، فراخوان جذب هیئت علمی سال 92، فراخوان جذب هیئت علمی سال 93، جذب هیئت علمی، هیئت علمی، استخدام هیئت علمی، استخدام هیئت علمی 92

آمار بازدید: 1230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
موسوی آدينه ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

با سلام خواهشمندم توضیح دهید فراخوان جذب هیات علمی در 20 تیر ماه 92 برای دانشگاه ها است یا برای متقاضیان جذب هیات علمی زیرا در سایت فراخوانی برای جذب هیات علمی جدید وجود ندارد.