ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی ستاد عمره دانشجویی تا 2 ماه آینده (6 مهر 92)

راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی ستاد عمره دانشجویی تا 2 ماه آینده (6 مهر 92)

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی از راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی ستاد عمره دانشجویی خبر داد و گفت: این فروشگاه ظرف دو ماه آینده راه اندازی می شود.


حجت الاسلام محمد رضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ستاد عمره دانشجویی محصولاتی مانند، مجله، کتاب، cd ،dvd، خاطرات، سفرنامه و دلنوشته دانشجویان عمره گذار را چاپ می کند ولی بیشتر دانشجویان از این محصولات یا بی اطلاع هستند و یا اینکه تهیه آن برای آنها راحت نیست.

وی ادامه داد: برای اینکه این محصولات به صورت جامع و راحت در اختیار دانشجویان قرار گیرد، تمام این محصولات دراین فروشگاه اینترنتی ارایه خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی با بیان اینکه ظرف دو ماه آینده فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ستاد عمره دانشجویی راه اندازی خواهد شد، افزود: در حال حاضر فعالیت های مقدماتی راه اندازی فروشگاه درحال انجام است.

وی افزود: ستاد عمره در حوزه رسانه نیز اقدام به راه‌اندازی شبکه اجتماعی زمزم کرده است که هدف از تشکیل این شبکه، تداوم ارتباط با عمره‌گزاران دانشجو است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی یادآور شد: به منظور تداوم ارتباط با دانشجویان و برای حفظ معنویت سفر عمره اقدامات زیادی صورت گرفته است.

کلمات کلیدی: فروشگاه محصولات فرهنگی، ستاد عمره دانشجویی، عمره دانشجویی، عمره، عمره و عتبات دانشجویی

آمار بازدید: 269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image