ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره (27 بهمن 91)

زمان آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره (27 بهمن 91)



دبیر ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره از سوم فروردین ماه خبر داد و گفت: دانشجویان متاهل اولین گروه اعزامی هستند.



محمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: اعزام دانشگاهیان به عمره به ترتیب با آغاز اعزام دانشجویان متاهل و سپس پسران از سوم فروردین ماه سال 92 آغاز می‌شود و تا 18 اردیبهشت‌ماه ادامه داد.


وی با بیان اینکه در عمره سال 92 بیش از 15 هزار نفر از دانشجویان پسر و متاهل در قالب 113 کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد،‌ در خصوص وضعیت اعزام اساتید نیز، گفت: در عمره سال 92 هنوز سهمیه‌ای برای استادان درنظر گرفته نشده است.


وی با اشاره به تعرفه‌های اعلام شده برای عمره دانشگاهی امسال، اظهار کرد: دانشجویانی که در فاصله زمانی 3 فروردین تا 8 فروردین ماه اعزام می‌شوند، باید مبلغ دو میلیون و 184 هزار و 400 تومان بپردازند.


وی افزود: همچنین دانشجویانی که از هشتم فروردین ماه به بعد اعزام می‌شوند، باید مبلغ دو میلیون و 116 هزار و 800 تومان واریز کنند.


به گزارش ایسنا، سال گذشته ظرفیت عمره دانشگاهیان دو برابر سال جاری بود و سه گروه متاهلان، دانشجویان پسر و اساتید به عمره اعزام شدند.


کلمات کلیدی: اعزام دانشگاهیان به عمره، عمره دانشگاهیان، عمره دانشجویی، عمره، حج عمره، دانشجویان متاهل، عمره دانشجویان متاهل، حج دانشجویان متاهل، ستاد عمره دانشگاهیان

آمار بازدید: 474 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image